2011年9月8日 星期四

0907&0908的晚餐 ~ 茄汁千層蛋


2011年9月7日,星期三


扮完闊太就要返回現實,繼續當個精明慳家師奶,是以一連兩晚都煮晚飯!


無去買餸一個月,今日再去買又覺得食材價貴左好多,通漲真係好嚴重!樣樣都唔係好買得落手,唯有都係買番蛋呀,粉絲呀呢d廉價食材!



雖然狀態未回勇,但都搞搞新意思,逐塊蛋皮煎再疊起,每層放有茄汁,簡簡單單卻又能引起食慾,取名茄汁千層蛋!


另一樣就係炒粉絲,今晚就用了雞肉和蟹柳做配料~



加多個青紅蘿蔔煲豬瘦肉,順順利利又完成一餐...好辛苦先保持到成本價三十幾蚊架!



2011年9月8日,星期四


今日再接再厲,我只買了盒十多元的免治牛肉就弄了這一餐!



很明顯又是蛋,煎完就蒸啦!蒸水蛋一點不失禮,很嫩滑!其實我覺得好好味!



螞蟻上樹,其實又是炒粉絲!不過配料是牛,而且用來炒的調味是韓國豉油,所以味道又有點不用,好像比昨天的好吃一點!



這個菜呢,其實是幾日前打邊爐剩下的物資,因為已經放了幾天,所以今晚要吃掉它!



還有昨天未喝光的湯!今晚竟然不用二十元就有三餸一湯,很滿意!



4 則留言:

  1. 真的愈來愈貴啦.... 好難買得落手.
    [版主回覆09/15/2011 17:18:00]咪係lor,所以一見特價就會即買,哈哈~

    回覆刪除
  2. 吳家吾居:   $30 hkd, 有湯有餸, 都唔錯了. 而且﹐你很識將啲食物配塔, 令到每餐飯都好唔同.
    [版主回覆09/26/2011 16:47:00]多謝...如果唔轉下煮法,我驚無人想食lor,哈哈~

    回覆刪除
  3. 你真好鬼勁,成日買到平野...
    [版主回覆09/26/2011 16:48:00]已經比以前難買好多呢~

    回覆刪除
  4. 好耐無見你post自家菜了, 終於有得睇啦~~
    [版主回覆09/26/2011 16:54:00]都係超普通既野,都有諗其實post唔post,哈哈~

    回覆刪除