2011年11月12日 星期六

《那些年,我們一起追的女孩》@ The ONE



2011年11月12日,星期六

這陣子人人都在說九把刀的那些年,連我都忍不住要吳爸爸陪我去戲院看看!

曾經我怕是海角七號那種台式片子,因為我一點都不懂得欣賞,海角七號我覺得是一套很沉悶的電影呢,哈哈~

然後我在網上看了"那些年"頭幾回的小說內容,覺得蠻不錯,而且有評論說用光影表達的那些年比文字的要來得更精彩....這股尋青春的熱潮,我也想去湊湊熱鬧啊!

雖然我的那些年是在女校度過,共鳴感不大,但我還是很喜歡這部片子....放心吧,絕對不是賣文藝的片子!

一向都不太愛看愛情片的吳爸爸卻也少有的給予此片不俗評價,可能都是男生角度回憶的那些年關係,對於一樣在男校度過的吳爸爸來說,雖然共鳴感不大卻仍感親切~

我想重點是在於電影所引發的情懷....學生時代是每個人都擁有的共同回憶,那管回憶是苦、是甜、是酸、是辣....那些年都總是美好的!

很多人看完片子都為男女主角最後沒有走在一起而可惜,我卻覺得這就是那些年最精彩的原因....結局在我看來其實挺圓滿!

你知道嗎,我覺得沈佳宜實在是個相當幸福的女生....九把刀把她拍得太完美了,我想現實的沈佳儀看完這套片子後一定會感動到不得了!

*******
後記:

話說我將那些年的戲票post了上facebook,告訴大家我終於都看了那些年...想不到我竟然收到一個想也沒想到的留言回應...

我的一位小學男同學寫道「你以前都係我地小學既沈佳宜喎,有無重拾回憶呀?」--> 嘩嘩嘩,原來我都係男生心目中的沈佳宜!!!!!!!我為這句留言開心了一整天呢,哈哈!

我在想,如果我的那些年不是在女校度過,會不會精彩很多呢?.....幻想中..................

哈哈哈哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7 則留言:

  1. o , 咁勁咖你, 原來係校花
    [版主回覆11/15/2011 22:57:22]傻啦,校花有排未輪到我....其實我一D都唔覺自己係沈佳宜,個時都無男同學追我,我讀書又唔係特別叻...所以我都好愕然有同學咁樣講,哈哈~

    回覆刪除
  2. 嘩,勁呀,小學時代你已經係沈佳宜!呢句說話應該唔只開心一整天呀!!!
    [版主回覆11/17/2011 14:06:55]其實都唔知真定假,我從來都唔覺有人鐘意我,小學時又唔係考得好,根本同事實不符,哈哈~

    回覆刪除
  3. 真的好好睇... 好輕鬆的小品戲. 我不覺他們2人沒一齊好遺憾. 反而覺得他們擁有超難得的友情. 是... 如果我是沈家儀, 一定好心甜, 原來有個咁好的異性朋友對自己. 當年海角7號都好勁wor... 但我也未看過, 原來係悶戲. 我也不愛喊苦喊忽戲.
    [版主回覆11/19/2011 00:28:42]我老公就好鐘意海角7號喎,點知原來我一d興趣都無,哈哈~

    回覆刪除
  4. 所以有仔女我都會要佢讀男女校,我怕佢大個唔識同男仔或女仔溝通
    [版主回覆11/21/2011 13:45:55]咁又未至於唔識同異性溝通咁誇張~

    回覆刪除
  5. 睇完的確鈎起唔少少年時代的往事... 想當年我都被老師安排要看著全班最頑皮的男生...hhaahaaa.......不錯的電影!
    [版主回覆11/22/2011 13:38:16]咁你一定好有共鳴~

    回覆刪除
  6. 我都乳到個facebook留言呀~!yeah!!
    [版主回覆11/24/2011 15:19:32]係lor,係facebook寫個個都知就仲開心,哈哈哈~

    回覆刪除
  7. 嘩..有男同學話你係佢地嘅沈佳宜..真係太高興啦..我諗近排嘅女生最想聽嘅就係依一句呢...
    [版主回覆12/14/2011 12:05:43]哈哈,所以唔理真定假,我睇到都真係好開心!

    回覆刪除