2011年9月28日 星期三

自家煮@9月



囡囡已經升讀K1個多月,我們一家總算適應了新的生活時間表!說真的,現在的時間表比從前更緊張,時間顯得更珍貴!

基本上我們平常的生活流程如下:

6:50 ~ 鬧鐘響起

7:00 ~ 10分鐘賴床時間後正式起床
~ 吳爸爸先梳洗,我則將囡囡由BB床搬上大床,然後開始替睡眼惺忪的囡囡換校服....
通常著到一半囡囡就會開始清醒,但行為動作仍然慢,所以洗面刷牙都會由我幫助下完成!

7:20 - 7:25 ~ 囡囡完全清醒,自行落床去著襪換鞋

7:30 - 7:35 ~ 吳爸爸和囡囡出門口坐巴士,我則開始梳洗

8:00 - 8:10: ~ 囡囡回到學校,吳爸爸坐巴士到香港站坐港鐵上班,我亦要出門坐巴士上班

12:00 - 13:00 ~ 我的午飯時間及買晚飯食材時間

16:30 ~ 囡囡放學坐校車

17:15 - 17:30 ~ 公公/婆婆接囡囡校車,然後在娘家吃點小吃和飲奶,有時會去樓下公園玩,有時會做功課

17:30 ~ 我準時下班去娘家接囡囡

18:15 ~ 到達港鐵站,如公公/婆婆直接帶囡囡到港鐵站等便立即接到囡囡,如要回娘家接則要18:30才能回到娘家(吳爸爸已回到家,開洗衣機,煲定飯或我預先吩咐的準備工夫)

18:45 ~ 如坐港鐵回家,這時間通常在金鐘站,但要等數班車才能擠上轉車到佐敦!吳爸爸會來港鐵站接我們母女,約19:00回到家

18:45 - 19:00 ~ 如回娘家接,要再花時間步行到車站,而囡囡多選擇坐巴士,通常19:00才上巴士(幸好一定有位坐而且不用轉車)

19:45 ~ 巴士車程約45分鐘,在油麻地下車,吳爸爸一樣會在車站接我們母女,約8時才回到家!(巴士上會是我和囡囡的另類親子時間,我們會玩遊戲,例如買賣雪糕....)

如果晚上7時回到家,那麼時間還鬆動一點,如果8時才回到家,那簡直就是和時間競賽!

7時回家後的時間表是這樣的

19:00 - 19:30 ~ 我煮飯,吳爸爸則和囡囡做功課 或 囡囡自由玩樂時間

19:30 - 20:00 ~ 晚飯時間

20:00 - 20:15 ~ 囡囡自由玩樂時間(我或吳爸爸去洗碗)

20:15 - 20:30 ~ 囡囡洗白白時間 (我和吳爸爸其中一人替囡囡洗澡,另一人準備衣物和替囡囡抹身)

20:30 - 21:00 ~ 囡囡自行洗面刷牙後選故事書/玩具上大床,進行親子閱讀/玩樂時間(9成都是看書的)

21:00 - 21:30 ~ 陪睡時間,正常21:30前囡囡便會睡著

21:30後 ~ 我和吳爸爸的私人時間 (吳爸爸多會去練跑,乾衣晾衫,我處理學校事宜(通告/執書包/親子功課手尾等,有時會睇DVD,上網,睇電視....)

8時回家後的時間表則如下(基本上是沒有了囡囡自由玩樂時間):

20:00 - 20:30 ~ 下車後去食店晚飯 或 回家煮極快簡餐,15分鐘要煮好,15分鐘吃完 (好像第一張相只簡單煮了碗烏冬給囡囡就算),而這時間也是囡囡做功課的時間

20:30 - 20:45 ~ 囡囡洗白白時間

20:45 - 21:15 ~ 囡囡洗面刷牙後便是床上親子時間

21:15 - 21:45 ~ 陪睡時間

21:45後 ~ 洗碗和進行7時版的私人活動

每天都是這樣過,我在想我會在多久之後體力透支而暈倒呢,哈哈~

現在總算習慣了這個緊密的時間表,晚飯也開始煮多一點了~


2011年9月14日,星期三

除了一向要煮慳家晚飯,現在更是要煮慳時晚飯,所以一些半制食品也開始多了~


家常豆腐 ~ $8


芥未沙律醬腸仔魚餅 ~ $15


忌廉粟米湯 ~ $ 7

這一餐共$30~

 




2011年9月26日,星期一

金菇雞丁 ~ $10


豆干粉絲 ~ $7


煎荷包蛋 ~ $3


這一餐共$20


2011年9月27日,星期二

這日算是簡餐,但那個木瓜雞腳湯是昨晚在私人時間時預先煲的,否則想在平常的日子有湯水飲應該很難!

木瓜雞腳湯 ~ $23 (喝了3天)



炒飯的腸仔和雜豆是廚房物資,這天主要配雞扒,但我給囡囡煎了隻蛋~


我和吳爸爸吃的就是這賣相,和囡囡的有點不同~


這一餐共$35


2011年9月28日,星期三

這晚繼續木瓜雞腳湯,今天吃香煎南乳雞翼(自己醃的,約$11)和白汁豆干意粉~


白汁用了即食的白汁意粉醬 ~ $12


這是我的雞翼意粉


吳爸爸不愛白汁,所以我另外炒了個香草雞翼意粉給他~



這一餐共$25


雖然都是非常簡單的晚飯,但我已經覺得很不錯!相信再習慣更多,可煮的東西就可以複雜一點...當然也要視乎當天買到的是什麼平價食材!

而我最開心就是囡囡面對我煮的晚飯仍然是吃得很開懷,吳爸爸也覺得不錯,總算沒有白費我的一番心血!

6 則留言:

  1. 你個時間表真係好充實,只係望吓都感受到你嘅壓力!
    [版主回覆10/17/2011 23:45:10]雖然係好趕,但其實我幾鐘意自己一手一腳料理頭家!

    回覆刪除
  2. 好有效率的爸爸媽媽和囡囡!
    [版主回覆10/17/2011 23:48:56]所以我明白大家都鐘意請工人既原因,只係我覺得自己做得到就無謂假手於人啦~

    回覆刪除
  3. 我突然想起你的親子便當...快d再整啦~~
    [版主回覆10/19/2011 17:17:16]我好似整過1次咋喎,你咁都記得....其實我都想整,但真係無時間,因為好花心機架~

    回覆刪除
  4. 我以前都係很趕, 很辛苦, 但係時間真係很快, 現在回想返果段日子都很開心, 自已湊大人同小朋友都有回憶..
    [版主回覆10/20/2011 10:35:29]對啊,這是我堅持不請工人的原因之一!

    回覆刪除
  5. 不禁要說一句, 你真的是一個好媽媽! 換住係我, 一定會出外吃飯或買外賣算了!
    [版主回覆10/24/2011 23:38:51]我有時都會出去食或外賣既,但始終唔可以成日都咁麻~

    回覆刪除
  6. 好犀利呀!用咁短時間就做好晚餐。要繼續堅持呀。而家假日會唔會反而唔想出去,想留在家休息呢?
    [版主回覆10/24/2011 23:40:13]放假我都好忙架,雖然無報咩興趣班,但都好多活動要做...多數上畫唔出去,下畫先出動lor,哈哈~

    回覆刪除