2012年5月5日 星期六

圖書館


由復活節開始進行的囡囡房改裝,進度以龜速發展!
沒辦法,平日晚上真的無力執拾,到星期六日又是時間讓囡囡出外去玩一下,天天把她困在家也太殘忍!
為了平衡兩者,所以這陣子的星期六日都是我主力帶囡囡出外玩,吳爸爸留守家中搬動傢俱....待吳爸爸把東西都移好,就會轉換角色,由他帶囡囡出外玩,我留守家中執拾....
通常我們會一家三口出外吃頓早餐/午餐,然後吳爸爸才回家去....由於只有我一人,所以我都是帶囡囡在原區玩樂!

我的首選是到圖書館去!
一直以來我都很想為囡囡建立到圖書館去的習慣,奈何就是沒有實行,因為星期六日的寶貴時間往往都會到其他地區走走....
自從決定原區玩耍,我就覺得圖書館是個非常好的節目!我們多是星期六吃完午飯就去,因為下午2時至3時剛好是圖書館的兒童故事時間!

有專人講故事,又會教做勞作,各為半小時,就像一個付費的興趣班一樣!!!!囡囡很愛這個故事時間,現在囡囡是會提醒我星期六要去圖書館聽故事做勞作!
如果我有其他節目打算帶她去,是要努力的游說她放棄到圖書館呢!
就這樣連續的去了4次,我覺得是個免費的興趣班一樣,哈哈~


更好的是,故事時間前後都可以和囡囡去看圖書,囡囡每次都會借盡6本書回家的!
這個月突然之間我和囡囡看多了很多圖書,每晚bedtime story都有很多新選擇!


有囡囡自己選的、有我選的、有中文、有英文、有漫畫.....
特別推薦The Gruffalo 作者一系列的書(例如上圖中The smartest giant in town),對囡囡來說書中的英文很深,但故事實在很有趣!
縱使我用英文講,她還是會要求我再說給她聽!

另外oxford reading tree,maisy系列,spot系列的書都是我們愛借的!
囡囡也有特別愛好,就是每次都要借一下這套品德故事書(例如"禮貌大使".....)
還有每次我們都會看看新書架,要借一本全新的書,哈哈~
這無疑是改裝囡囡房所帶來的一個意外驚喜!


當然除了上圖書館
學校也是囡囡另一個圖書館,每兩星期就有一批圖書帶回來,也是一批相當有質素的書!


例如有Eric Carle的書呢~


lift the flap既書都有~


不少的"我自己會讀"系列


這是另一次在公共圖書館借的書~


這本《地下100層樓的家》去年書展時已經很想買,但很貴....可以借到真好,我相當推介!
雖然這本書沒什麼文字,但非常有趣(打直看的書已經令囡囡覺得很特別),而且可以豐富小孩很多知識...
只是說這一本書,已經花了1小時,而且我還是很省略的說(因為要解釋的東西太多了) 


The Gruffalo作者另一作品"ZOG",也是很有趣的故事... 


如果那本書有光碟,我是會一起借的....好像上次那本Spot連DVD,就是書中故事的卡通版..我說了一次以後囡囡想再聽就可以睇DVD啦,哈哈~ 


這些簡單的oxford reading tree囡囡也很喜愛 


除了故事書,囡囡也借了些美術的書....她是真的回來要求我們跟著教她畫呢! 

希望這個習慣到囡囡房改裝完成後還能維持下去!

4 則留言:

  1. 我好like Julia Donaldson的書架,不過意粉麻麻,佢d 故事書我借過曬了,偏偏淨係Gruffalo 借唔到,haha
    意粉好鍾意Spot架, Maisy同Kipper 都ok
    [版主回覆05/18/2012 15:14:36]係呀,Julia Donaldson的書真的好唔錯,我就打算每次借1本,上次係stickman,gruffalo同giant俾abby選,佢選左giant lor~
    去得圖書館多,都唔係好想買書,哈哈~

    回覆刪除
  2. 我有keep住借書架,的確可以減低買書慾望,不過我最近又開始心思思想買書,但遲d 要搬,買書慾先被壓下來, haha
    [版主回覆05/22/2012 15:00:06]你都有好多書架啦喎,不過遲d又書展,你可以乘機買下啦,哈哈~

    回覆刪除
  3. 本本書都好吸引啊,又有媽咪在床邊講故事,難怪囡囡咁愛看!
    [版主回覆05/22/2012 14:59:10]bedtime story真係好好既親子活動黎架~

    回覆刪除
  4. 我買書俾仔從不手軟,妳介紹的作者中,阿仔有一套10本julia donaldson, oxford reading tree一套48本, spot 18本, eric carle都有幾本
    阿仔的書,應該有數百本書~~

    julia donaldson大部分書對阿仔來說仍是太深,但有幾本好簡單的,例如one mole digging a hole, chocolate mousse for greedy goose, hippo has a hat, one ted falls out of bed等,下次去圖書館不妨留意下

    eric carle呢,阿仔最愛brown bear brown bear what do you see
    [版主回覆05/22/2012 14:57:51]你終於都留言啦喎,好掛住你既blog,唔好淨係facebook啦~
    我知你一向買好多書,買到我都覺得有點誇,哈哈....雖然我都覺d書貴,但其實我都捨得買架,只係一想到買左要搵位放我就頭痛,所以借書好,睇完還左就唔使阻地方!
    雖然julia donaldson既書用字深,但故事內容真係好好,abby好鐘意...你知我講故事重點唔係要佢學字,所以我覺得宜家睇都無問題...我諗住佢既書係可以長借,大d又再借過,或者見平我會買一套番屋企,哈哈~

    回覆刪除