2006年3月25日 星期六

9月新娘聚會

自籌備結婚開始,在網上認識了很多準新娘,大家都為自己既大日子而努力

昨晚一班同在05年9月結婚既靚太來個半年慶祝聚會

又是一個講不停的晚上,交換相片,video sharing

很開心

緣份真的很奇妙,因為結婚認識了一批新朋友,還能維持下去呢

身為板主的我,期望這個Sept Bride由結婚分享-->發展到婚姻分享-->懷孕分享-->母親分享........

 


2 則留言:

  1. 我支持你呀! 努力! 得閒幫趁吓我個blog ar!

    回覆刪除
  2. 仲有我呀!版主我都支持妳! 遲o的我都會send個blog比各位9月新娘,到時請妳多多賜教!

    回覆刪除