2006年3月30日 星期四

是非

昨晚放工番屋企既途中收到老公既電話

叫我唔好去買餸,因為99 call話一齊出街食飯

今次99仲提議去間叫"品味泰國菜館"試下

都好,我又慳番唔使煮

d野食都唔錯喎,叫左香葉包雞,肉碎生菜包,乾炒咖哩蝦球,菠蘿炒飯,炭燒帶子及生蠔各3隻,好豐富呀

間舖我同老公時時都經過但係就無諗住試,原來都幾好食....

席間99問起新年個時我地去探x爺(老公個x爺)時見到咩親戚,之後有無去姑x屋企食晚飯

(因為99同老爺新年都唔係HK,我地兩公婆自己去親戚到拜年)

交代完之後,99問我地表x個老婆(遲過我地3個月結婚)個晚有無幫下手執野洗碗,我同老公交換左個眼神,然後答99話"無留意喎",之後我問99點解咁問

原來剛才99去探x爺見到姑x傾開計,姑x話表x個老婆結左婚之後就唔幫手,食完飯就行開坐埋一邊,同結婚前係2個樣喎

我聽完之後好驚呀,點解要咁比較呢...跟住係度諗我又有無成為親戚之間評論既對象呢??其實我覺得表x個老婆個晚既表現一d問題都無,我都好似係咁上下咋喎,我有無幫下手呢?死啦,都唔係好記得,好似係咁易幫手執下張台咋喎....唉,下次再去親戚屋企都係醒少少至得!


沒有留言:

張貼留言