2006年3月29日 星期三

車品品

認識車品品始於openrice

那時我還剛剛開始籌備結婚....第1次出席食友的聚會(暫時黎講亦係唯一1次)

就係去食車品品既野

一間小小並不起眼的小店,賣的是車仔面小食而且價錢也不算便宜

本來就是平平無奇的,但是因為老闆娘的熱誠與對食物的堅持

贏得一眾街坊和食友們的愛戴

而我和老公也很喜愛老闆娘及其食物,很可惜,天下無不散之延席...

車品品將於今天光榮結業

於是昨晚叫老公收工後就去買外賣,吃最後一次車品品出品既食物(我老公6點多到達已經要排隊等開舖,最後要成7點半先成功拎d外賣番到屋企,相信今日last day既情況一定更厲害!!)

招牌雜菜飯

(我好鐘意食架,佢d菜飯好唔錯,加埋腩汁絕對perfect...雜餸之中最出色既一定係蘿蔔,就連我呢個唔鐘意食白蘿蔔既人都覺得好好食,因為真係甜而無渣)

蝦子魯肉餃

(又係我既心水推介,一來d蝦子真係好多好香,老闆娘係唔會吝嗇d蝦子既,而d魯肉餃食落香甜之餘仲好juice,真係無得頂...雖然我老公唔食蝦子,但佢都會沖走之蝦子去食魯肉餃架....唉,無左車品品之後,唔知幾時可以有機會食到呢 )

碗仔翅

(呢個碗仔翅絕對貨真價實,足料非常....係我老公既至愛,溝埋福面黎食,別有一番滋味添)

阿婆甜蛋湯

(呢個都係第1次試,好味呀,真係相逢恨晚勒)

其實仲有其他好食既野,當中有秋梨茶(homemade feel得黎真係好清潤),粗芝麻糊(勁有口感),油渣粉仔配辣辣菜甫(雖然係用烏冬當粉仔,但無損其味道,我老公至愛佢既菜甫,真係多多都食得晒)......

希望老闆娘可以物色到新舖等我同老公有機會再食d咁特別既食物.....

(圖片取自openrice)


沒有留言:

張貼留言