2008年3月20日 星期四

鼎泰豐

本來外遊既4日復活節假宜家就係香港休息,轉眼間4日假期又完左啦,又係時候要番工~~


星期四放工同老公去左鼎泰豐食晚飯,真係傻傻地,我地竟然等左差唔多一個鐘~


味道呢,其實我覺得同以前係紅磡既差唔多(不過我好耐無食,唔知後期有無差到),不過服務就好好多,而且好多服務生都係講台灣口音既普通話,唔怪之得叫直營店啦~


但係食物就好似貴左,而且份量少左....以前一籠小籠包有10隻,宜家先得6隻,已而好似細隻左添呢,好唔抵呀...d麪又細碗,總之就好細碟啦~


小籠包(6隻):都有水準架,係太細粒同太少~


素菜蒸餃(6隻):我一向都欣賞鼎泰豐既素菜蒸餃,因為素菜餡真係切得好細,但係味道唔錯架~


排骨湯麪:呢個老公食既,d排骨有少少黑椒味,味道ok,湯底都算清,不過份量就真係好少勒~


擔擔麫:呢個係我既,原來一d都唔辣,只係得麻醬味,所以我覺得唔係幾好食呢~


只係呢四樣野就承惠$180啦,講真其實都唔係幾飽,不過再叫又似乎唔係好抵...都係下次再去台灣食啦,台灣食始終係最好味既~


1 則留言:

  1. 我都見到好多人排隊,所以仲未去試,不過都擔心一過得耐水準就下跌呢!
    我仲掙扎緊四月去台灣試信義路總店還是其他就腳得多的分店,究竟總店係咪真係好食d呢?
    [版主回覆03/30/2008 12:32:00]我記得我上次去係食總店架,有幾層架...不過就唔係食飯時間去,但係都人頭湧湧,好在有幾層,我地等左半粒鐘就可以入座,係咪總店好食d就唔知,但係就好食過香港lor~

    回覆刪除