2008年3月28日 星期五

驚醒 VS 笑醒


呢排既我成為左睡寶寶,每日放工一番到屋企就去瞓,瞓到起身食飯為止~


於是呢排既我寫少左blog,反而老公就係我昏迷既時候寫blog,所以佢呢排出blog指數好高呢,而且仲會有心機到畫圖添,勁~


話說上星期五一早起身準備番工,老公起床先,但係突然之間大叫老婆,我張開眼望下佢見到佢受驚嚇既樣子,原來有隻大蟑螂係正房門口,好在既係隻蟑螂都唔係點郁,應該係就死架啦~~


不過困係間房無殺蟲劑喎,拖鞋又係廳,所以搵唔到武器對付呢...老公個樣好徬徨,我就忍唔住係張床大笑(我知老公唔會叫我呢個大肚婆殺既,哈哈)...結果,老公最後拎左我係檯頭既一疊好有份量既食譜一野擲向蟑螂上面,隻野就死左勒~


因為趕住要番工,所以未清理現場就走左啦,等我放工番黎先處理屍體呢~


1 則留言:

  1. 你地真係驚成咁呀,好好笑呀!
    [版主回覆04/03/2008 19:56:00]係呀,所以我都忍唔住大笑lor~

    回覆刪除