2008年4月29日 星期二

《一百萬人的故事》

呢期TVB拍左個低下階層身同感受既節目《一百萬人的故事》,節目一出令好多生活富足既人都有反省既機會,而且令人關注香港貧富懸殊既問題,出發點理應是好的….不過我覺得呢個節目用左一個好負面既角度描寫,將所有問題都歸咎於貧窮,過份渲染….,點解唔用一個積極d既手法去拍攝,鼓勵下大家積極向前,相反只係怨社會既不公,政府既無能,挑起低下階層既怨憤~~


當然節目中某些個案生活真的令人很難過,但可能我和老公年幼時的生活也很窮,所以並不覺得節目中的生活那麼令人驚訝,沒錢自然省著吃,一餐餸分幾餐吃,有什麼出奇即使現在的我也有機會出現此等行為~


昨晚的全民開講更令我覺得很奇怪,台下一班覺得自己生活於貧窮的市民聲淚俱下的道出自己覺得不公平的生活….我不禁想問一下他們有反省自己為何會這樣嗎?


一個沒有學歷25歲的人當$6800的保安員,我覺得也算可以啦….難道要給你萬元的收入嗎?那些萬元收入的保安員相信不是一個沒有學歷的人可以勝任的為什麼當初不好好念書?一係自我增值去搵d有前途既工,由低做起lor,你想25歲就有幾萬蚊一個月呀?我到宜家都未有呀~


讀完展翅讀副學士,升唔到大學怨政府搞d課程出黎爛尾….雖然我都覺得政府既教育政策一直都好唔掂,不過升唔到唔好怨人啦,自己讀唔上都要面對現實架喎出黎社會大學邊做邊學lor~


領綜緩的人說那金額不足夠,可是你們已經豁免了很多支出,租金‧醫療‧學費等都有豁免那金額不過是日常的衣食,不用工作有錢用,點解仲要怨人俾得少你呀?要你去搵工又有咩唔妥呀?


其實我唔覺得政府有責任去養人,點解唔夠錢就要政府加到你夠為止?咩道理呀?讀經濟既我一直覺得市場主導係正確既,所以我覺得有安全網俾到基本生活窮人就可以,想生活好d就要自己努力啦….我同老公既屋企都係慢慢捱到宜家咁既生活環境啦….可能大家會覺得我無咩同情心,但係有時我會覺得係佢地不求上進仲要多多要求,(我知道有d真係好需要幫助既,但係我同老公真係見得太多無理既窮人),我覺得佢地唔止係物質上既貧窮,仲係精神上既貧乏,呢樣先係最可悲既~~


窮真的不可恥,相反在如此艱辛生活中努力向前更是令人尊敬~~我希望呢一百萬人唔好自己將自己標籤,積極向前,我深信黑暗總會過去的~~


沒有留言:

張貼留言