2008年4月26日 星期六

The Flying Pan@中環


星期六老公要去陽明山莊飲,仲要做當晚既司儀添~~於是我就同老公去左中環食晏,因為已經好耐無用張goodtime卡,所以就睇下有咩餐廳可以用啦~~最後決定去食The Flying Pan,有買一送一優惠~


雖然The Flying Pan係24小時供應英式早餐,但係晏畫時段都滿座,我地都等左一陣先有位~餐牌好複雜咁樣,我地都研究左好耐,不過因為我好想試egg benedict系列,所以都係決定叫呢個系列既其中一款,我要左配雞肉既($60),side dish要左garden salad同埋potato...而老公都係呢個系列不過配牛肉($70),side dish要左assorted fruits同埋potato...我配左杯apple juice,老公就要orange juice~



我地當然交換食啦,呢個就係配雞肉,面頭既係hollandaise sauce,好好味架,跟住就係蛋啦,隻蛋好好味呢,仲要係糖心效果~中間個塊雞就唔得勒,好鞋好乾,一d都唔好食,最底係英式鬆餅~



呢個就係配牛肉,呢個d牛肉幾嫩而且有汁,所以好味好多~~而side dish既薯仔同沙律都唔錯,加埋杯果汁,好滿足~而且仲好飽添喎,用左買一送一,呢餐$83,抵好多呢~



沒有留言:

張貼留言