2008年7月18日 星期五

ETnet舊同事@Wildfire


上星期突然想約下ETnet既舊同事,其實係想係我生之前見下伴郎同埋舊老闆~


因為湊夠5個人,所以就可以用我張elite card既生日優惠...九龍區只係得Wildfire比較合適做聚會地點,老闆覺得諾士彿臺比elements方便d,不過呢間就無提供免費開水,一定要叫飲品呢~~


今次既優惠係可以係張單扣減$300同埋送個生日蛋糕,不過因為無水提供,淨係叫飲品都用左$200呀,如果去elements間wildfire相信會再抵d~~


今日既食物分別有香脆蒜茸包,野菜特色沙律,燒豬肋骨,大蝦闊條麪,pizza....大家對食物評價都唔錯,而我地亦傾得好開心,特別係老公佢成日都話無我舊老細就無囡囡,因為舊老細算係我地既媒人麻,哈哈~~


而個生日蛋糕都幾靚喎,味道仲不錯呢...埋單係$600,如果唔使叫野飲只係$400架咋,不過宜家人均消費$120都唔算好貴....


時間真係好快,轉眼呢班舊同事已經識左8年啦,不過大家個樣都無老到喎,仲係咁年青,哈哈~~



 


沒有留言:

張貼留言