2008年7月26日 星期六

Red Stone Bar & Grill@尖沙咀中心


上完堂之後又係食晏既時候勒~~今日終於同老公去左尖東間Red Stone食set lunch啦, 聽聞呢度晚餐都幾貴架,所以食晏試下就夠勒~


其實我想去食好耐架啦,因為有goodtime卡,可以有set lunch買一送一優惠,食埋呢次,我張goodtime卡都差唔多回本啦~


呢度有兩層,下層太開揚啦,夜晚就好feel,坐底食lunch就似乎太熱啦...所以我地上左2樓,有冷氣舒服好多...加上一樣可以坐係window seat,有陽光有海景真係好環境~~而且我地好似包場咁,因為得我地一檯客咋...係食到中途先多左檯客咋,環境寧靜,超正~


未叫野食,待應就已經送上一碟focaccia麪包,配上黑醋檻欖油,好美味


頭盆:老公要左沙律,我要左個湯,兩樣都唔錯


主菜:老公要左個pizza,呢個pizza好健康架,因為一d肉都無既,全部都係蔬菜,所以味道好清新,好味道~($98)


而我就要左個野菌意大利飯,碟飯都幾多架,鋪滿芝士片,味道唔會過濃,o岩o岩好,我覺得好好味喎($108)


當然亦有配飲品,如果想食埋甜品就要加多$30,不過我地都飽,所以就無加啦~~埋單只係$119咋,好抵呢~~


1 則留言:

  1. 我之前都去過, 整體來說真的不錯, 不過要成百幾蚊一個lunch, 你有買一送一真的好抵!!
    [版主回覆07/26/2008 23:01:00]除左食物唔錯之外,環境真係好好呢,我諗夜晚應該仲有情調~

    回覆刪除