2011年12月2日 星期五

BabyCafe @ Langham Place



2011年12月2日,星期五

雖然好耐無去朗豪坊,不過我都知道anglababy有份開的餐廳baby cafe就是位於朗豪坊.....



雖然我已經唔係後生女,亦唔係特別鐘意anglebaby,但既然黎到就不妨去試下....

好彩我地6點幾就到,唔使排隊就可以入座啦,不過就話要個半鐘後交檯.....

餐廳入面好多anglababy既相,特別係佢張巨形牆紙,吳爸爸話連佢帶左大眼仔都睇得好清楚喎,哈哈哈~




餐牌雖然得2頁,不過都有15款set dinner選擇,都要時間慢慢選架....set dinner $108 包頭盤/餐湯,主菜同餐飲,價錢都算可以接受,而且好似只係比午餐貴廿蚊左右,相對地午餐就無咁抵食~



吳爸爸要左頭盤沙律,新鮮的,只係份量比較少~



我就要了餐湯(蜆肉忌廉湯)連2個餐包上,味道一般,ok啦~



吳爸爸選了燒西班牙黑豚西冷配香草蕃茄醬(10安士)~

嘩,原來咁大塊....牛既西冷就食得多,豬既西冷都係第一次食,估唔到都幾好味架喎!



而我因應囡囡要求選了火炙鮭魚配香草蕃茄汁意粉

意粉份量幾多,味道不過不失~



而火炙鮭魚則相當不錯,非常嫩滑!!!

囡囡很愛吃,吃完一塊立即要求吃第二塊....好在都有4塊,我都有得食!



餐飲係指定既薄荷花蜜茶,我地無加錢轉其他飲品,就要呢個指定的,並選了熱飲...味道都幾得意~



雖然餐廳以明星做賣點,不過我覺得食物質素都算係咁,算係好味架啦,價錢亦唔算好貴,環境都算舒適...相信應該會深受年青人歡迎!

1 則留言:

  1. 原來幾好食架,我以為得個樣
    [版主回覆12/14/2011 12:06:06]係呀,都OK可以去試下~

    回覆刪除