2012年6月29日 星期五

我的新玩具 ~ Le Creuset Coastal Blue 26cm Buffet Casserole


2012年6月29日,星期五

靚~~靚~~靚~~

我的首個LC煲購於2009年,那年間我一共為LC添了4位成員!

其中3位都是Antique Rose,分別是16cm round,特別版心形煲和25cm oval,另一個則是grilled pan~
對於一向慳家的我絕對是瘋狂的行為,所以我決定忍手.....這幾年的開倉或thankful week都沒去了....
看到其他煮食blog友敗得興高采烈都只有羨慕的份兒...


一忍就是3年,3年內不曾添購新廚具....

想不到這期很多煮食blog友都因不同原因放售手上的Le Creuset...這也吸引了我~

用過LC就知就算是二手也沒什麼大問題,因為其耐用度很高而且永久保用!加上用得LC的都視為珍寶,保養的都很好....

最重要是二手價很吸引,肯定不會賣得比開倉貴!

之前已在blog友阿咪處買了個LC細焗盆,之後在blog友黃金太太處看中了這個buffet casserole!


如果要再買LC,buffet casserole肯定是我的首選,但不多人會放售,看到這個coastal blue的顏色又很漂亮,實在不禁心動起來!
加上黃金太太開的價很吸引,我就決定3年後的今天再次入手吧!

嘩,實物比相片更美!一點二手的感覺都沒有....吳家爐頭愈來愈美,看到它們我就滿足的笑!



8 則留言:

  1. 我想賣左個staub同咖啡機,等可以入手新玩具
    [版主回覆07/16/2012 12:59:56]係咪賣晒啦?
    想入咩新玩具?

    回覆刪除
  2. 好開心你咁鍾意佢~ 我都好開心幫佢搵到好人家! Coastal Blue真係一隻好靚靚既顏色!
    [版主回覆07/16/2012 13:00:25]多謝你割愛就真!

    回覆刪除
  3. ROSE AND COASTAL BLUE PERFECT MATCH...
    [版主回覆07/16/2012 13:00:36]yeah

    回覆刪除
  4. 見過另外一位媽咪用黎煑無水蒸送..巧巧..!!
    [版主回覆07/16/2012 13:01:06]係呀,其實仲可以配個LC蒸架,睇下我幾時去買埋,哈哈~

    回覆刪除
  5. 你的玩具真係好靚啊
    [版主回覆07/16/2012 13:01:23]唔煮野既人都會鐘意呢~

    回覆刪除
  6. 找都好想要個26 BUFFET,但屋企冇位了
    [版主回覆08/05/2012 23:03:04]總有辦法既

    回覆刪除
  7. e個色真係好靚!
    [版主回覆08/14/2012 22:07:55]其實LC有好多色都好靚,只可惜我無咁多錢同地方囉~

    回覆刪除
  8. HIHI..打攪晒,我有個全新Le Creuset 26mm 有坑紋煎Pan (煎扒一流),睇下你有冇興趣,門市賣緊$1788, 現在只售$1150^^
    Color: 藍 or 綠

    以下係煎Pan條link:

    http://www.lecreuset.com.hk/en-hk/Products1/Cast-Iron1/Pans-and-Skillets/Square-Skillet-Grill-26cm/
    [版主回覆01/04/2013 13:56:38]Thanks.
    I have one LC grill already.

    回覆刪除