2011年2月23日 星期三

0223的晚餐 ~ 雙重芝士滑蛋牛丼


2011年2月23日,星期三


這天下班後有點私事要處理,所以沒太多時間準備晚飯!最後決定弄牛丼,簡單方便又好味!


想起之前煮過的雙重芝士滑蛋牛丼味道不錯,所以今日再煮一次!我自己都好滿意!



而囡囡都一樣吃這個,但我就將肥牛和洋蔥切碎,方便她吃!不過是晚囡囡竟然不想吃肉,結果挑出了肉,只把其他東西吃光!


有時真的不太明白小朋友的行為,比大人還要飄忽!



3 則留言:

  1. 看見都覺好味, abby近來胃口好唔好呢? 唔知係唔係春天, Curtis這星期的晚餐都係食得唔太多咋!
    [版主回覆02/25/2011 12:19:00]感覺都比之前食少左,而且有偏好,有時某樣野點都唔肯食,但第二日可能又會食番,好反覆架...不過都ok啦,除非真係食得太少我就會出手餵佢食少少lor~

    回覆刪除
  2. haha少肉好
    [版主回覆03/01/2011 13:04:00]所以我都無逼佢要食lor~

    回覆刪除
  3. 加d菌類冬菇呀咁仲好食呀
    [版主回覆03/01/2011 13:04:00]其實我都有諗過加菌類冬菇架,只係最後無買到所以無lor~

    回覆刪除