2011年2月14日 星期一

情人節の愛神之箭蛋糕


2011年2月14日,星期一


是日情人節,亦是吳爸爸求婚6週年紀念!


不過由於新春節目實在太豐富,初一至初十排山倒海的活動令我累透了!情人節我最想要的禮物就是什麼都不做,讓我休息一下!


是以這天沒有情人節大餐,我和吳爸爸也沒有弄什麼,只是叫了個Pizza外賣當吃得好一點,哈哈!


但畢竟是情人節,因此今天下車後路經餅店看到這個愛神之箭蛋糕....突然覺得不如買番去當甜品食啦!平平地只係$40,當做情人節小小心意吧!



一入門口,我的小情人就立即看到這個蛋糕盒並撲上來要開呢!未食正餐就已經要吃甜品了!想不到這個小蛋糕味道還算不錯,小情人吃得非常開心呢!2個心心和箭都給她一人吃進肚子裡呢!


而吳爸爸就回贈我一盒超市朱古力!哈哈,這就是我們一家三口一點都不浪漫卻溫馨無限的情人節!


情人節不用拘泥於如何慶祝,只要著眼於跟誰一起渡過就好!但願未找到那個他/她的你能遇上真命天子共渡往後的情人節!


3 則留言:

  1. 愛神之箭蛋糕很特別 呢!! 花費少少表示心意.....不用嘥$為慶祝而慶祝最好....好一個溫馨情人節呢!!
    [版主回覆02/23/2011 11:18:00]其實本來都有諗住出去食大餐既(搵到間唔太貴既餐廳),但係始終星期一唔想去咁遠,最後就打消左念頭lor...不過咁過都唔錯呀~

    回覆刪除
  2. 咁啱既,情人節我同信毅爸爸又係冇慶祝,淨係買左個蛋糕仔食下乍~~~
    [版主回覆02/23/2011 11:19:00]我覺得因為係星期一既關係令人無咩心情慶祝,哈哈~

    回覆刪除
  3. 有大情人同小情人陪你過真係好SWEET
    [版主回覆03/01/2011 13:01:00]係呀,有佢地陪已經滿足~

    回覆刪除