2011年2月16日 星期三

XO醬炒蘿蔔糕


2011年2月16日,星期三


在流感高峰期期間,囡囡沒有被感染已經很好!數一數,原來已經有4個月沒有帶她去看醫生了,一個很不錯的紀錄!


不過經過新春破禁的吃喝玩樂!(新年間首次讓囡囡吃糖,吃多了煎炸食物)囡囡終於都要去探一探醫生了!如我所料是喉嚨不適,即醫生說的扁桃腺發炎!新春過後一切回復正常,應該很快就會好起來...不過今天還是請補假陪她在家休息吧!


是以我把最後的蘿蔔糕都煎來吃當做午餐!這次決定切粒,並用XO醬來炒,又香又惹味,配上很久沒喝的可樂簡直是妙絕!


引得囡囡也來爭吃呢!



3 則留言:

  1. 我也來爭吃
    [版主回覆02/23/2011 11:14:00]一齊爭食仲好味架,哈哈~

    回覆刪除
  2. 我都係用呢個方法KO家裡既蘿蔔榚
    [版主回覆02/23/2011 11:14:00]我真係好鐘意食蘿蔔糕架,今年食得算少啦~

    回覆刪除
  3. 咁樣煎蘿蔔糕真係好正!
    可惜我屋企d蘿蔔糕係比較粉的,同埋好多料都舖晒上面,所以只適合蒸,如果煎就會散晒囉!
    [版主回覆02/23/2011 11:13:00]下年整d實少少既試下啦...不過蒸都好食呀,又健康,岩小朋友~

    回覆刪除