2012年1月2日 星期一

新德里餐廳@重慶大廈


2012年1月2日,星期一

睇完戲意猶未盡,決定再來個拍拖午餐!

突然想去重慶大廈食咖哩,就叫老公帶路....要知道帶著囡囡或我獨自一人一定不會選擇到這裡吃東西,難得兩口子拍拖就可以去這些冷門一點的食店!


吳爸爸知架步,所以我們就直接上來這家新德里餐廳! 先送上的辣薄脆,點上提供的醬汁吃會更好味!


吳爸爸推介這裡的烤雞....



啊,真的相當不錯....非常juicy,香口得來肉質嫩滑,讚!


新德里特式燴羊肉 ~ 是小辣的...不過我覺得可以再辣些,哈哈!


蒜茸烤包一樣很不錯,再點咖哩吃更好......


這一餐吃得很開心(約$15x),很久沒有拍拖去吃這些特色得來又地道的食物,不論味道或是那種拍拖情懷都讓我很滿意!

2012年開了個不錯的頭呢!

5 則留言:

  1. 睇黎幾好味&幾有特色,而且幾抵食喎! 但我一直以往都唔敢走入重慶大廈,怕入面品流複雜會有危險呢! XD
    [版主回覆01/17/2012 23:43:34]其實我都怕,所以我唔敢自己去或者全女班都唔敢入去,但有老公陪就無有怕,哈哈~
    不過其實都唔係想像中咁驚既,但係入左去真係唔多似係香港,好有身處印度既感覺,其實好值得去體驗下架!

    回覆刪除
  2. 未入過重慶大廈啊,食物咁吸引,看來真要一去!
    [版主回覆01/17/2012 23:44:51]其實幾值得去下,一來食物味道唔錯,價錢唔算貴,而且去感受下重慶大廈都係好好既體驗黎~

    回覆刪除
  3. This restaurant seems good !
    [版主回覆01/17/2012 23:45:10]唔錯架,都推介大家去試下~

    回覆刪除
  4. 幾正wor... 幾多樓 ? 記得幾年前亞蘇介紹我地去5樓食, 都ok 的.
    [版主回覆01/31/2012 22:57:20]好似係E座3樓

    回覆刪除
  5. 哈,我都唔敢一個人去重慶大廈,好恐怖
    [版主回覆01/31/2012 22:57:52]一個人就唔好啦,有人伴應該無問題

    回覆刪除