2012年1月21日 星期六

Cafe Royce @ CWB Sogo


2012年1月21日,星期六

除了有和民VISA送的生日折扣外,另外每年也準時送上的還有另一張SOGO VISA,其禮物是送壽星卡主一個免費晚餐,當然要有同行者一起惠顧餐廳並消費$150或以上!

餐廳有3間選擇,都是SOGO內的,分別是SOGO CAFE、CAFE ROYCE、LA SERENE


3間餐廳我們全都試過了,今年送的晚餐轉了菜式,最後決定年廿八去CAFE ROYCE晚餐,當做團年飯,哈哈!

免費餐有2個選擇,一個忌廉大蝦雞肉意粉,另一個則是照燒龍脷柳....由於想囡囡飽肚一點,所以最後選了意粉餐~


而吳爸爸則點了羊扒餐($165),味道不錯呢!

雖然已經符合消費要求,不過我們還是再叫了個雪糕甜品($22)

這一餐剛好二百元!

2 則留言:

  1. 果然餐餐有雪糕
    [版主回覆01/31/2012 22:18:45]你都留意到呢~

    回覆刪除
  2. 我都留意到呀!一連睇咗你好多篇,都發現你哋成日食雪糕,哈哈!
    [版主回覆02/09/2012 13:38:56]係呀,都係因為abby鐘意食,佢無咳就有得食架啦~

    回覆刪除