2010年11月6日 星期六

候選幼稚園 ~ 國際英文幼稚園


11月6日,星期六


這天吳爸爸長週,而我今天也有2個重要的任務!首先就是一早去又一村學校交留位費!由於天氣仍然有雨和較冷,帶著囡囡出外仍然有點狼狽!交留位費其實很快,因為流程和面試那天一樣出動全校老師,仍然列隊在校門口恭迎家長,感覺真的很好,哈哈~


由於下午2時有面試,交完留位費回到家已經11時半(很塞車呢!),就哄囡囡午睡,以免面試時扭眼瞓,很順利的11點9就睡著了!然後吳爸爸也下班回來,急忙吃了點東西就出發去面試!


是日面試是九龍塘傳統名校 ~ 國際英文幼稚園(簡稱SC)....我主力報考有全日班的幼稚園,半日制的幼稚園相對很少申請,真的是我很欣賞的才會報名!SC算是我唯一報名的九龍塘區傳統名校,因為我欣賞其英語環境,加上SC也很著重愉快學習,K2才學寫字,功課不多,沒有默書,有很多活動..感覺是學術和遊戲都平衡得很好!...不像其他傳統名校多功課又讀很深的課程,有些更沒有活動呢!雖然知道很難考上,但還是想給囡囡試下,也讓我見識下!


不過由一開始申請就已經讓我大開眼界!事緣SC的網頁一早已經寫上9月13日(星期一)開始接受申請其申請表(注意是申請申請表咋!),可以親身交文件或郵寄,接受申請日期只4天!可是第1天已經從網絡得知很多家長親身交文件,說人龍非常誇張!而我當然沒有請假親身去交,只是下班後才將文件放入郵筒!到第2天早上SC的網頁竟然寫上所有申請表已派發完畢!!!!這引來了家長的嘩然,不少打算第2天或之後才交文件的家長立即自責未能為子女爭取面試機會,而郵寄的家長也非常擔心不獲發申請表....這已經讓我見識到名校的威力!幸好最後我也收到SC寄來的申請表,面試日期就是今天下午2時!


由於昨天SC已開始進行面試,所以基本上都大約知道面試的過程...我們為免在校外排隊等得太久,只在5分鐘前趕到,那時in 1:45pm的家長正進入校園...而我們排了一會,in 2pm的人龍也開始移動了!吳爸爸聽到職員說昨天是in大仔大女,今天是in細仔細女,怪不得很多人也說SC不會只收大仔大女,原來一早已將學額分開了,非常公平啊!今次一樣就我陪同面試,吳爸爸在外等候...我沒有拿袋,只放了一細盒星星餅,一細盒朱古力奶,手提和紗巾於褸袋以備不時之需!


因為我一向都用廣東話和囡囡溝通,所以我選了考英粵班以廣東話面試...聽說選擇英普班的小朋友除了以英語面試外還要再以普通話面試呢,而且也等得比較長時間才能去面試!


入內後先在有蓋小操場排隊等候,可能是日都是細仔細女,也發現不少小朋友在哭...囡囡看到這情景,樣子好像有點驚慌和緊張,幸好校園內掛了不少手工勞作動物造型,於是我便和囡囡看那些有趣的公仔,她的心情看來放鬆了,有點笑容!很快就可以入課室對資料,不用等就可以進入第一部份面試!


Part 1


第一部份是group interview,一個課室內共有4張檯,每張檯有4個座位,放上玩具lego...囡囡的一組其他3位也是男生,老師就在旁觀察小朋友的情況然後評分,家長就要坐在檯後的位置....囡囡也算定定的安靜的在玩,唔有人搶她玩具的話應該可以平安渡過...同組其中一位男生超活躍,不肯坐下玩,那位媽媽不斷在旁勸說,跟著又把lego掉在地上,媽媽只好又不斷說no,stop等等,看到那位媽媽已經有點黑面呢,老師也忍不住叫男生試試坐著玩~囡囡看到其他男生不時都走到媽媽身旁,所以也不時看看我,我都只是叫她繼續玩,不過囡囡也有1,2次忍不住走來我身邊,我安撫一下也肯回去玩...囡囡砌了一點lego,期間也有男生來搶她的玩具,她有點不依,但叫聲沒平時大,還好,哈哈...接近尾聲,老師叫小朋友幫忙拆開lego,其中2位男生都跑回媽媽身旁,囡囡就拆了幾個,還拾起了地上一個lego放回檯上呢,我覺得她做得很好!


然後我們一組就比帶到面試室,內有3位老師也正在面見小朋友,其中一位是年青的姐姐,另外2位年紀比較大,但其中1位外表比較友善,另1位則較嚴肅...這位老師面見完後還會慢慢的給分數才叫下一位(另外2位老師很快就會叫下一位了!)


等候期間感覺囡囡好像有點緊張(因為氣氛實在很嚴肅,沒有笑聲很安靜的!),我便拿出星星餅給囡囡吃,讓她開心一點,這招對囡囡而言是非常奏效的!那3位老師面見完就叫我們的一組,可惜都沒有囡囡份,都是見另外3位男生...囡囡要再等多一輪,然後下一組的小朋友又進來了!


第1位男生面見完以為到囡囡,可惜卻是叫新進來的小朋友...唯有等另一位老師,結果另一位年青的老師又叫另一位新進來的小朋友,囡囡不幸的要面見那位最嚴肅的老師!終於第3位男生都見完了,還是等老師給好分數才叫她呢!


Part 2


SC的個人面試都有幾多task架,很長的面試實錄!


老師:午安


囡囡;.....(無回應)-->(因為我只教佢講早晨,無教過午安呀,哈哈)


老師:午安呀...


我:佢未識講午安呀!


老師:你叫咩名呀?


囡囡:(極細聲)阿Y


老師:(聽唔到再問)


囡囡:(仍然好細聲)阿Y


我:(同老師講)佢話叫阿Y


老師:(好似覺得唔答全名好奇怪)咁你全名叫咩呀?


我:(我心諗點解仲要問落去呢?)


囡囡:(都係好細聲)ABBY


我:(估唔到囡囡見佢問咁多次,轉口風答英文名)


老師:(聽唔明,繼續問)咩名呀?


囡囡:ABBY(仲係細細聲)


我:(同老師講)佢話自己叫ABBY呀~


老師:啊,你英文名叫ABBY呀,咁中文全名係咩呀?吳....


我::(真係心底好想叫唔好再問得唔得呀!)(同老師講)其實佢未係好講到全名...


老師:唔緊要啦,今日邊個帶你黎架(終於都唔再問叫咩名啦!)


囡囡:(用番正常聲線啦)媽媽...黎


老師:阿Y係男仔淨係女仔呀?


囡囡:女仔


老師:邊到你阿Y個"口"呀?


囡囡:指住自己個口


老師:咁"口"係用黎做咩架?-->(其實呢條我覺得有d深,都無咁樣教過囡囡)


囡囡:食野-->(估唔到囡囡識答,可能因為佢鐘意食野啦,哈哈)


老師:(拎出圖片配對卡,卡上有3個情景:小朋友正在梳頭,飲水和瞓覺,另有3張用具卡:梳,杯,枕頭..老師示範第一幅梳頭)呢個小朋友係咪用梳梳頭架,咁我地將梳放係張相下面,咁呢幅係用邊個用具呀?


囡囡:放左杯張卡係飲水照下


老師:咁呢樣野叫咩呀?


囡囡:....(唔答佢,反而指住小朋友正在瞓覺張相)瞓覺呀!


老師:係呀,瞓緊覺呀...但係你未答我呢隻係咩黎喎?-->(又開始不停追問!)


囡囡:(好似答左d野,不過連我都聽唔到佢講左咩?...仍然係咁指住瞓覺張相)


老師:咁呢張係用咩黎瞓架?


囡囡:放岩左枕頭張卡


老師:咁呢樣野叫咩呀?


囡囡:....(無答)-->(因為我都無正式咁教佢講過)


老師:你識唔識講呀?


囡囡:唔識-->(哈哈,估唔到囡囡竟然答老師話自己唔識,我覺得好搞笑)


老師:咁飲水個樣叫咩呀?--(又問番隻杯啦...)


囡囡:(又係唔知答左咩,佢明明識講杯架喎,但偏偏唔肯答,哈哈)


老師:(拎左張圖卡,左同右都係一樣既紅色花,中間都係花,不過就係藍色)呢度有邊朵花係唔同架?


囡囡:(猶豫左一陣,最後指住左藍色花)


老師:係唔同喎!


囡囡:(無郁到,繼續指住藍色花)-->(其實我都覺得呢條深深地,問唔同,仲要再質疑佢,估唔到囡囡答得岩!)


老師:(拎左紅,黃,藍既筒,另外有紅,黃,藍波板糖)你可唔可以幫我分番岩d顏色將波板糖放入去呀?


囡囡:(先拎紅色放入紅色筒),red red


老師:係喎,係red喎(笑住講)


囡囡:(放入藍色)藍....(放入黃色)黃-->(呢個task囡囡玩得最開心,可以分顏色最容易,老師未問咩色已經一邊入一邊講)


老師:好叻喎,咁你幫我拼埋呢幅拼板啦(有4個公仔圖案既拼板)


囡囡:(先拼好最右邊2塊,再拼最左邊1塊,但呢塊唔岩位,放唔岩)


老師:你轉下佢呀...


囡囡:(跟住轉,不過轉得太多,仍然放唔到)


來來回回轉左幾次都轉唔岩


老師:不如放左波波個塊先啦~


囡囡:(放好左波波個塊,再拎番最左邊1塊,終於都轉岩位,放好左)


老師:你咁叻,送份禮物比你啦...(拎左塊餅比囡囡),要講咩呀


囡囡:(笑住)多謝


老師:乖啦,不過宜家唔食得住喎...宜家老師要問媽媽野,你坐一陣啦~


老師:(問我)點解選呢間學校呢?


我:因為我幾欣賞你地既英語環境,不過除左學術方面,我亦好鐘意你地用活動教學,可以係兩者之間取得平衡,我覺得好好~


老師:呢個係假設問題,如果係街小朋友發脾氣你會點處理?


我:首先我會了解一下發脾氣既原因(老師點答喎),如果係因為唔舒服,病之類既原因,我會偏向遷就多些...但係如果只係情緒問題,我會解釋點解唔可以發脾氣...好似扭買玩具,我會話宜家唔係買玩具既時候,想玩玩具就番屋企玩,會堅持原則...


老師:咁好啦,我地今日面試都差唔多...結果大約係12月中公佈...拜拜


囡囡:拜拜


我:可唔可以拍好張椅先走呀?


囡囡:拍好自己張椅,再拍好我張椅


就係咁完成這個非常嚴肅和認真的面試!離開校園才2:45pm,不是等面試等多了一round,應該30分鐘就可以完成,所以我覺得流程也很暢順!


說真的,這雖然已經是第4次面試,但氣氛絕對比之前的嚴肅得多!抱著平常心的我也突然緊張起來,心卜卜的跳呢!加上這位面試老師務求要囡囡回答每條問題,不是正確答案還是不斷追問,實在加添了不少壓力...其實不要說小朋友,我在一旁都覺得這位老師問得太多了,不是答了嗎?幹嗎還再問下去...但我還是很欣賞其認真的面試態度,感覺比那試幾分鐘就完成的好得多...那些也實在太敷衍,如其等很久才問幾句,不如不要面試算了!


今天看到囡囡在壓力下也很盡力的表現,我實在很欣賞!離開學校後我便立即獎她喝朱古力奶,她的笑臉立刻就回來了,鬼馬精靈的她又重現眼前...真的不要少看小朋友,他們真的能感受到面試的氣氛啊!


*********************


11月30日終於收到結果!是備取生!坦白說,我是有一絲絲的失望!因為我真的覺得囡囡在面試中表現不錯...不過知道結果還是好的,起碼不用心掛掛!


17 則留言:

  1. Abby表現得好好呀, 如果係我個囡去一定唔睬老師, 哈哈
    [版主回覆11/08/2010 21:41:00]so far我都覺得abby算係做得好好架啦~

    回覆刪除
  2. 我始終都係覺得佢哋有marking scheme,姓名個條問題相信係要答全名先可以攞分!
    你會面試幾多間?
    [版主回覆11/08/2010 21:44:00]但係有時d人又話無答問題又剩,但係最後都收左架喎,真係唔知確實收生標準係咩?
    哈哈,仲有5間呀...不過其實有d考到都未必會讀,因為之前有d報黎係想比多d面試機會abby試下架,有間學費實在太貴應該得都唔會讀...總之呢個11月所有星期六都有interview啦,哈哈~

    回覆刪除
  3. 我既幼稚園朋友話, 其實老師interview時係預咗小朋友响唔熟識既人面前唔會點講野, 所以答名方面佔好少分, 最重要係唔好扭計, 發脾氣, 搶玩具等...以Abby既表現, 真係做得好好啦~
    [版主回覆11/09/2010 12:40:00]係呀,好在佢無扭計咋~

    回覆刪除
  4. 乜而家D面試咁鬼難架?!好恐怖啊!!我覺得ABBY已做得好好,得個2歲人仔,真係你想佢點喎~~
    [版主回覆11/09/2010 12:43:00]哈哈,真係唔in唔知宜家d程度去到邊lor...
    abby 2歲之後講野叻左好多,唔係既話我諗都答唔到d問題添呀~

    回覆刪除
  5. ABBY好叻呀!
    而家D學校既問題咁深架? 仲要不停追問....小朋友去到陌生環境梗係怕羞架啦! 仲係咁迫人地答....
    [版主回覆11/09/2010 12:44:00]其實好睇你遇上咩老師in,我見有人就話唔答就問下一條,條條唔答好快就問完講拜拜...所以真係唔知好彩唔好彩架~

    回覆刪除
  6. 我果日in 13:45....佢又無問我個囝好多問題喎....可能佢問我個囝乜名.....囝囝唔啋佢....佢都無乜問問題呀.....仲有在lego房.....我是坐亞囝隔離....又沒有坐在後面喎....我見其他家長都坐隔離.....我咪照坐囉!
    [版主回覆11/10/2010 00:58:00]坐隔離?應該唔夠位坐架喎..只多都係企係隔離咋~

    回覆刪除
  7. 又真係 in 得好認真喎! 不過abby表現算唔錯喇! 尤其玩玩具那part,已經可以打贏唔少會爭玩具同喊到豬頭的對手喇! 希望12月有好消息啦!
    [版主回覆11/10/2010 00:56:00]abby真係算in得好唔錯架啦...不過結果呢我就無又一村咁老定,始終實在太多人爭~

    回覆刪除
  8. 老公的慕道同學話, 佢個仔上年interview時, 玩玩具打人, 面試表現麻麻, 但都取錄咗, 據佢哋估計, 係因為小朋友的爸爸係喇叭畢業生。聞說SC會先收名校畢業生的兒女, 以拉高SC畢業生進入名校的比率
    [版主回覆11/10/2010 00:54:00]即係咁,我老公又識人話上年SC收左d無background既學生,住屋村,俾人見到放學著住校服係街食魚蛋咁話...於是勁同學校投訴影響校風喎...唔知會唔會影響今年收生呢?
    好似話今年有8千幾個申請,雖然都收600個k1,但都係好難入...如果in得好既唔多,in得一般既多,咁好自然就會睇父母去決定收唔收lor...只怕係佢既1st priority唔係睇小朋友而係睇父母先...但in得咁認真,無理由唔係睇小朋友既表現先喎?

    回覆刪除
  9. abby好叻女啊...佢時常都好穩定... 真係好叻~
    我一路睇一路諗hayley...成日好懷疑2歲時佢會唔會識答, 總覺得會唔識.
    不過我一直想找一間心儀的幼園, 入左N1, K就唔會轉, 所以都希望一一唔洗在出年去interview... 不過有時又想, 呢個都係學習經驗, 會唔會到時都找一兩間報名玩下?! haha... 當見識下, in左真係收都唔讀..haha
    但kln tong對我來說好遠, 唔方便, 我應該唔會考慮, 而且學費好貴... 唔想負擔太重~ 同埋我頂唔順名牌幼園既自負, 總覺得我呢d草根, 同佢地好唔配合....
    btw, 好多NGO幼園都唔看幼兒表現收生的, 但佢地都要interview... 所以又唔可以話一些學校幾分鐘面試求其唔認真, 不如唔好見... 因為唔看表現姐, 老師都想預先認識下小朋友ga ma...
    [版主回覆11/10/2010 11:31:00]其實我覺得hayley到時一定答到,因為佢宜家已經講到好多野...abby好似hayley咁大時仲係唔會講野架,佢都係過左2歲先講多左野,唔係應該都答唔到問題~
    其實我都唔多想玩呢個K1遊戲,你見我N1都無玩就知,我真係有諗過如果宜家間N1 ok就俾佢直上算架啦,可惜番左學之後我真係唔太鐘意間N1學校,Abby又不見得很喜愛(當然都無話唔鐘意,但係一定係嬰園時開心好多lor)...由於一心想同abby K1轉校,所以唯有投入參加!其實真係好攰架,仲好煩添,不過又真係知道多左好多野,而且我都覺得從interview之中更了解自己個女係點樣...所以報1,2間玩下都真係無妨~
    因為我住個區真係無咩好k1(反而小學中學就好),所以近近地又多好學校既自不然就係九龍塘lor...
    學費方面係貴架,不過我又咁諗,有學卷平既留番d錢可以比佢出去學其他野...學費貴既就唔會再出去學咁多野,好似phonic咁,SC 係會教架,我就可以慳番出去學既錢,咁其實又差唔多...而且就可以多d時間同佢玩,唔使預留時間放假仲要出去學野lor~
    同埋我頂唔順名牌幼園既自負, 總覺得我呢d草根, 同佢地好唔配合-->呢方面我諗唔同個d家長埋堆應該就無問題,其實由嬰園開始我都好少同其他家長傾計,始終想法唔太相同,我覺得無論係咪出名既幼稚園都一樣有各種各樣既家長~
    NGO幼園都唔看幼兒表現收生的, 但佢地都要interview-->其實我唔太當佢地個d係interview,佢地志在了解下個家庭,有位就會收,我覺得無問題...我講既唔好見係用於間學校唔係有位就收,係以interview來決定收唔收,搞一場大龍鳳,又要d家長等餐死,但係最後竟然係in得幾分鐘,我相信無論係邊個家長個一刻都一定覺得佢太求其,等左咁耐原來只係問個2句就算,咁不如唔好問啦,因為問左都唔會睇到d咩,但係佢又唔係人人收喎,真係覺得好無謂架~

    回覆刪除
  10. 剩係得我地果枱坐隔離.....(1枱4人)因其他三位家長都"擔凳"坐在小朋友旁.....咁無理由我一個企係佢隔離咁怪....咁我咪又學佢地擔凳坐係小朋友隔離!
    [版主回覆11/14/2010 22:49:00]其實我覺得你唔好理人點做,個interview目的唔係想家長係隔離麻...

    回覆刪除
  11. 你囡囡表現得好好呀,我個衰仔一粒聲都唔出呀~~
    [版主回覆11/14/2010 22:50:00]或者daniel唔鐘意間學校先唔出聲,點睇daniel講野叻過abby好多啦~

    回覆刪除
  12. 佢係同我講佢唔鐘意...不過第一次去就係咁排隊,見到滑梯冇得玩,有邊個會鐘意~
    [版主回覆11/15/2010 23:31:00]所以其實佢真係好考小朋友既EQ架,哈哈~

    回覆刪除
  13. 你講完我都有d後悔呀.......
    [版主回覆11/15/2010 23:32:00]唔緊要啦...下個interview再黎過~

    回覆刪除
  14. hi...我係芯言媽...係阿Sher的弟婦呀....我想問呢... 又一村難唔難考呢? 因為我都想考呢間!!
    [版主回覆03/28/2011 12:42:00]hihi...又一村都算多野問,但唔難入,因為我見好多都考到,只要你唔好太遲報名就得啦,因為後報名可以無位收你~
    你可以睇又一村個篇blog,有晒面試紀錄架~

    回覆刪除
  15. 唔該你... 不過我搵唔到又一村篇blog.... 唔知係咪我睇唔到呢....
    [版主回覆03/29/2011 09:53:00]哈哈,我唔記得add你添,宜家應該睇到架啦~

    回覆刪除
  16. 唔好意思呀....我都仲係搵唔到呢...
    請問篇BLOG係唔係 吳媽育兒 入面架??
    [版主回覆03/30/2011 00:18:00]係呀,呢度
    http://hk.myblog.yahoo.com/yvonne91705/article?mid=29506

    回覆刪除
  17. 唔好意思又係我....我CLICK左條LINK...但係佢SHOW<找不到這篇網誌>!!
    [版主回覆04/07/2011 13:40:00]你再試多次,應該ok架啦~

    回覆刪除