2011年1月2日 星期日

She Mom試用大使の孩之寶BB小麗~為食寶寶


今次是我當she mom試用大使第一次抽到玩具產品,而且更在聖誕假前收到,可以作為囡囡的聖誕禮物呢!


其實一直有考慮買個BB公仔給囡囡做玩具,因為可以給她角色扮演,模仿大人照顧BB的情況...只是一直沒有行動!難得今次可以試用實在太好!


這個孩之寶BB小麗叫為食寶寶,我見過還有其他類別的,好像健康寶寶,淘氣寶寶...每款都主打不同項目...不過我覺得如果可以一個bb小麗有晒咁多function就最好,只多只係另外買配件,唔使下下都要買多個bb番黎麻~



講番個玩具,囡囡都好鐘意玩(雖然囡囡只係2歲3個月,但係玩呢個bb公仔一d都無問題,唔使等到3歲都岩玩),可能一直都無買bb公仔俾佢玩,所以特別熱衷!我示範一次如何餵bb食香蕉糊同飲果汁,囡囡就即刻模仿,餵食得似模似樣!


另外呢個玩具有一意外好處係每次做完餵食動作,bb都會講d英文做回應,好似"good","yummy","mummy,i am hungry/thirst","can i have more banana please".....咁我就可以順便教下佢bb係度講咩,可以從中學到少少日常英文,好唔錯呢!囡囡好快就記得"good"呢個英文字啦,好意外既得著呢!


當然玩到咁上下,囡囡就開始搞搞新意思,話要同bb換片喎,係咁要除佢條褲,真係俾佢笑死呀!



2 則留言:

  1. 小朋友嘅玩具真係日新月異,我囡囡以前都有類似嘅公仔,不過唔識講嘢!
    [版主回覆01/12/2011 11:04:00]宜家好多玩具都入電,所以可以玩多好多野lor...好彩個玩具已經包左電,通常我都唔買要電既玩具架,哈哈~

    回覆刪除
  2. 女孩子對BB公仔等別有感情,囡囡個BB公仔都玩左成十年至掉左,因為太烏糟,又唔洗得至掉左。
    [版主回覆01/12/2011 11:04:00]嘩,玩左10年咁耐真係好有感情喎~

    回覆刪除