2011年7月4日 星期一

0704的晚餐 ~ 煎荷包蛋 XO醬蟹柳炒粉絲 燜薯仔雞絲


2011年7月4日,星期一


天氣太熱,完全不想煮也沒有煮意的一天,但因為假期花費太多,只好強逼自己煮點東西!


行貨到不行的荷包蛋($4),但又很受歡迎喎!我仲教囡囡經典食法,整穿蛋黃用蛋黃汁撈飯食,哈哈!



又來囡囡愛吃的粉絲,加上特價蟹柳,用上XO醬同炒,惹味又好味!($6)



仲有2個薯仔在家,不想煩便再煮多次薯仔雞($10)



二十元煮好一餐飯,達到填肚又慳錢的目的!雖然煮完之後我已經熱到無晒心情!


3 則留言:

  1. 我都好like食蛋黃汁撈飯, 不過還未敢比欣庭試, 因為始終是有點生的蛋啊~
    [版主回覆07/07/2011 23:47:00]生野我都無比abby食,不過半生熟我就都可以接受,so far abby都無問題~

    回覆刪除

  2. 燶邊荷包蛋,我最鍾意!
    [版主回覆07/07/2011 23:52:00]雖然簡單,但又真係人人都鐘意食架喎~

    回覆刪除
  3. 我都鐘意食荷包蛋,正呀
    [版主回覆07/13/2011 23:26:00]原來咁多人都鐘意食荷包蛋~

    回覆刪除