2011年7月24日 星期日

一風堂@新港中心


2011年7月24日,星期日


今天又是我每月一次的facial day!完成facial後約5點半,想起今天是囡囡的34個月生日(即2歲10個月),於是便致電回家叫吳爸爸帶囡囡出來吃晚飯當慶祝!


時間尚早,而吳爸爸幫囡囡換衫執袋出門再會合我相信也有一定時間...於是便去看看於新港中心新開業而又相當人氣的《一風堂》拉麵!


星期日5點半的時間已經有人龍,我當然立即上前取籌,籌號151,而當時只去到98號籌!


拿了籌號後我便四處閒逛,最後去了Page One打書釘.....直到6時15分,吳爸爸終於帶囡囡來到會合我,我們便去看看叫籌情況,已經在叫14x號了,應該很快就到我們!而門口的人潮比我之前取籌時更多,派發的籌號已經去到27x,非常誇張!


最後我們6時半入座了,其實都等了1小時,不過因為囡囡之前在家,來到之後只是等了十多分鐘,所以就無所謂啦~



紅白格調幾搶眼,餐牌也簡單,只有3款拉麵 ~ 白丸元味、赤丸新味、辣肉味噌



吳爸爸要了辣肉味噌($78),只有2塊叉燒,玉子也沒有...想要的請另外加追$10一隻玉子!



吳爸爸對拉麵相當滿意,大讚湯底出色!



而我則因應囡囡的要求叫了赤丸新味($68),由於怕囡囡吃得太多拉麵而令我不夠吃,但又不想叫第3碗拉麵,所以我追加了一份拉麵($15)....加入我們的赤丸新味中,這樣拉麵份量就剛好足夠我和囡囡一起吃了!



吃下去真的覺得湯底超正,有在日本吃拉麵的感覺,唯獨是湯底太肥,雖然很想喝光但又不敢,哈哈~


叉燒屬偏肥一類,但吃下去又真的比較好味....所以2塊夠啦,唔係我驚食完會好肥!


麵條則一般,聽聞可選軟或硬,但幫我們下單的侍應卻沒有問,所以我也不知吃的是軟是硬?不過吃來應該是硬的機會較大!


其實赤丸的味道都是辣的,但只是微辣,所以囡囡吃也沒問題....相反辣肉味嚕就會再辣一點,湯底雖屬味濃一類,但我卻很喜愛呢!



最後叫了個特色小食 ~ 叉燒角包($28),也非常不錯,很juicy,麵包軟軟的,熱辣辣的吃非常可口!


這間一風堂果然很不錯,絕對會再來!但相信要等熱潮稍為冷卻再來比較好,不然也不知要等多久才有位呢!很開心這樣快就吃了一次!


1 則留言:

  1. 雖然好味,但要排咁耐,真係好考耐性呢
    [版主回覆08/08/2011 22:45:00]所以時間早先會考慮去排下,唔係真係餓暈都未有得食~

    回覆刪除