2013年9月2日 星期一

限閱 ~ 吳家吾居限閱版

尚在研究如何可以維持一向的半公開私人寫blog方法
這個限閱版就像之前在yahoo blog上了鎖的內容一樣
只有add了為朋友的才能看到....
如果你能看到吳家吾居限閱版(<-- 請按這裡)
第一篇將會是從未曝光的新加坡遊記相(yahoo blog也沒有post過)
那代表我已經add了你做朋友(你當然也要激活invitation email內的連結啦)
而我的半公開私人blog也成功了!

38 則留言:

  1. 回覆
    1. 如果你有俾email我,我應該已經add左你,但你要係我封invitation email click條blog link confirm先可以睇到架,唔click係唔會睇到既~
      有朋友仔已經成功睇到限閱版啦~

      刪除
  2. Hi, 我係碧姬, 之前都有睇你的yahoo blog呢,請問可否ADD我呢?thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然記得你啦...
      咁你要俾email我先add到你喎...
      如果唔想公開email,我add完刪除番你個email留言都無問題~

      刪除
    2. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    3. add左,你check下有無invitation email~

      刪除
  3. HiHi, I was using kws1992@yahoo.com for reading your blog before. I folllowed your blog from your wedding blog (long time, haha). Please add me in your new blog, thanks!

    Cheers,
    Winnie

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你一直支持!
      我add左你,你睇下收唔收到invitation email?

      刪除
    2. Sorry, I don't get it, should you please kindly use winnieychui@gamil.com
      or
      winnieychui@hotmail.com

      Thanks!!!

      Cheers,
      Winnie

      刪除
  4. 回覆
    1. 我應該send左invitation俾你,你係咪未click email條link呀?要click左先可以睇架~

      刪除
    2. 我accept 左,不過close又搵唔番你限閱讀個blog

      你係開左兩個嗎?不同網誌地址,對嗎!

      刪除
    3. 係呀,你click番條link去限閱版就得~

      刪除
  5. 我係Fiona 呀. 我想問你點整分類的?
    我整左好耐都唔得.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 分類可以係板圖度加小工具,小工具度搵標籤就係
      根住每打每篇文章,右邊有個標籤,你就可打分類名稱

      刪除
    2. 多謝Ka Hei既解答...
      呢期要忙abby考小一既事,都未得閒搞個blog~
      fiona,你有新blog址要話我知呀~

      刪除
  6. 我係yahoo blog之前既2san(但唔知你記唔記得), 你可唔可以add返我? 不過我仲未好識用
    email: lcscis4ever@gmail.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然記得啦,應該send左invitation email架啦,你check check~

      刪除
  7. 回覆
    1. 應該send左invitation email架啦,你check check~
      我幫你delete左個email留言啦~

      刪除
  8. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 你俾左email我應該add左
      一係你再俾過我啦~

      刪除
  12. 你好, 之前係YAHOO看開你的BLOG, 可否ADD 我

    mimilauyc@gmail.com

    回覆刪除
  13. abby 媽,不好意思,我之前一直有看你寫嘅yahoo blog ,阿仔和Abby一樣都是0809小朋友。可以add埋我嗎?Thx^^

    fionalam882@gmail.com

    回覆刪除