2010年8月14日 星期六

DonDonYa(丼丼屋)@Elements


平時得閒想監考搵下外快又無位,但每每就係好忙的時間就會搵你去監考!前幾日才無奈地推了個地產代理試的監考,今日星期六決定去監一監TOFEL!而吳爸爸這天就和囡囡去見N1面試,其實我只報了2間N1,這一間除了最初通知會於3月至5月安排面試,之後便音訊全無!由於近家的一間N1已經收了囡囡,所以我也不打算去追問這一間的安排...沒想到在新學期開始時就致電通知約會面試~


其實我不打算讀這一間了,本想推掉但很快就會展開K1面試,所以便打算給囡囡試試看看現在的實力...但由於我要去監考,所以只有吳爸爸陪伴...回來問吳爸爸情況,他說根本就沒有in囡囡,只in他,結果是他表現太出色立即決定收囡囡了!其實說穿了就是開學了,有人放棄了學位所以就找人填補啦....所以我是不會接受這個學位,而且一早也不打算要~


晚上和囡囡到附近走走,吳爸爸說就去圓方好了...圓方找晚飯地點不易,因為很多都是高消費的餐廳...最後決定試試這間新開的丼丼屋!



地方不錯,價錢在圓方來說已經算便宜...吳爸爸要了滑蛋雞肉丼,加了$20轉餐~



碗飯份量很大,吳爸爸吃了一半已經叫飽...但其實是多飯罷了,雞肉卻是廖廖可數...味道只是一般,我自己弄的好像更好吃!



而我則要了鰻魚丼,感覺比吳爸爸那個好....鰻魚不錯,但沒有鰻魚汁伴飯吃我不太習慣...雖然這間餐廳以丼做主打,可是質素只屬一般,有點失望啦~


3 則留言:

  1. oh, 我看了openrice的介紹, 好像頗吸引, 仲諗住去開Elements要試試添, 你知道我和老公幾鍾意食日本菜啦!據你的形容, 真係好麻麻...
    [版主回覆08/15/2010 13:54:00]個滑蛋雞肉丼d蛋好水搞到d飯好濕,濕到唔想食呀...但我個鰻魚飯又太乾,無汁,你話幾麻麻...雖然係elements黎講算平,但係食完都係覺得唔抵食,唔值lor~

    回覆刪除
  2. 我尋晚都去咗呢度食飯呀~
    [版主回覆08/17/2010 00:13:00]咁你有無聽到個小朋友係咁扭計喊呀?如果有個個都係我個女啦,哈哈~

    回覆刪除
  3. 自己整幾時都係比出街好吃 ~
    [版主回覆08/17/2010 00:12:00]高手就係啦,不過我唔係高手呢...不過自己整幾時都係又平又正既~

    回覆刪除