2008年1月9日 星期三

0109 ~ CP舊同事聚會@中國芳


今次的聚會是前老闆發起的,我們同一輩的CP舊同事耐唔耐都會見下,不過要齊人約埋前老闆食飯就唔係太多,睇番原來對上一次係上年3月尾,畢竟我們也不太敢約前老闆食飯,而且她也是個大忙人呢~(雖然老闆和我們感情也很好)


今天飯聚地點是德福廣場的中國芳,很久以前吃過一次也是和舊老闆食飯的(不過是第一份工那位),有老闆在還是不要拍些無聊的食物相,不過最早到的我也拍了張前菜照(我公司最近吃飯地點)...哈哈


老闆真的很有presentation skill,說出來的每件事情均令大家捧腹大笑,天下怪人何其多,今次又見識到前老闆的新一位奇怪下屬,又是一個出色的經典人物


在老闆的領導下,我們談及的話題十分廣泛:,奇怪下屬,AM面試,子女選校策略,樓價升跌入市時機,以及其他舊同事的近況等等,每次飯聚都是收風的好機會,真的獲益良多


相信下次飯聚唔會相隔太耐...希望茹時有好消息,咁樣我地好快就可以食茹時請客既飯局


5 則留言:

  1. 好欣賞d 好好口才的人..佢地講乜都知, 好有學問咁~

    回覆刪除
  2. 好欣賞d 好好口才的人..佢地講乜都知, 好有學問咁~
    [版主回覆01/10/2008 22:46:00]係呀,好口才真係幾剎食架~

    回覆刪除
  3. 老板真係好可愛,一坐低已經可以控制說話主動權(當然我地都好樂意俾我),每個話題又咁搞笑,真係傾得好開心。
    我坐你側邊,唔係好望得清楚你,但發覺你好似瘦左少少,過年時再望真啲你先。
    [版主回覆01/10/2008 22:48:00]有老闆帶住唔使驚有dead air~~
    我屋企人前幾日先話我肥咋...你竟然話我瘦,佢地一定柴台~~

    回覆刪除
  4. 打錯字,係「好樂意俾『佢』」,唔係俾「我」

    回覆刪除
  5. 我都坐係你隔離,所以冇睇清楚你添~~~
    老板真係好犀利,佢一句說話就可以令我笑到哈哈聲~~~
    好消息的機會真係不大,無論如何,有什麼消息一定通知大家,最搞笑係老細無端端問句我interview係咪有戴眼鏡,其實分分鐘一直講緊另一個人,哈哈!

    回覆刪除