2008年1月18日 星期五

一月生日飯第八擊 ~ Boca@中環Soho


老公之前已經將我諗既所有生日節目推翻晒,迪迪尼話唔鐘意,帶佢去artjamming畫畫話無興趣,去上海旅行又話貴,最後要既係春季先到香港既一個for Nikon用既鏡頭,禮物唯有hold住先啦~~


雖然宜家我地對慶祝生日唔係太著重,不過都搵d野搞下啦...中午去左中環Soho區既Boca食午餐,因為又有生日優惠呀


今次呢個係Eclipse Birthday Club既優惠,生日月去Boca食晏,壽星仔/女會免費既...如果正日去仲會送多枝酒呢,所以今日就去呢度食午餐勒~


中午只係得3檯客咋,我地叫左兩個$98既set lunch大家一齊食:


麪包籃:味道都唔錯呀


南瓜湯:味道唔錯,加上天氣咁凍飲湯就更加好味~


沙律:酸味味好開胃,仲有好味既牛油果,雞肉,蕃茄仔~


飯:個餸係白豆燴香腸,不過d腸係d風乾左個d腸...可以太多白豆,所以味道普通~


長通粉:呢個長通粉既醬汁唔錯,少少辣幾惹味...而餸呢就係蔬菜類,好似有唔同既椒咁啦,我都食左幾舊架~


甜品:朱古力餅雖然細細件,但係對於我黎講都已經好夠,味道都唔錯...個3粒藍莓仔仲幾好味添喎~~


每人仲有一壺餐茶,都可以有兩杯份量架~熱辣辣既檸茶好醒神~


呢度其實係食西班牙菜,主菜份量其實偏少,而且今日呢兩款都唔多肉,都好既,等我地食多d蔬菜...不過唔知係咪呢個原因,令我覺得味道欠了點什麼似的~~有優惠黎食就可以,如果唔係,$98個就唔係好抵勒~~


好在今餐只係$108,仲有枝紅酒送添...所以感覺都幾好~~


沒有留言:

張貼留言