2008年1月11日 星期五

一月生日飯第四擊 ~ 夏麪館


老公今日係屋企附近既酒店training,而且仲包埋豐富既午市自助餐同埋下午茶,更加準時5點走得,所以佢就同我去搵d節目,結果決定去The Grand睇番場戲~~


我地去到Elements時間尚早,夏麪館終於都無人龍啦,所以就入去食下勒~~由於老公實在太飽食唔落,於是只係叫左個小籠包同埋蝦爆鱔背煨麪~~


小籠包:($24)湯汁都好豐富,皮亦算薄而且唔易穿,4隻都無夾穿架


蝦爆鱔背煨麪($48):老公唔食我就叫d佢唔食既野啦...d蝦超細隻,好在肉質都唔錯~~爆鱔背初初都脆口既,不過浸係d湯到好快就淋晒,好似無咩味~~而個麪呢都ok,煨麪係偏淋既,佢都算控制得幾好...而湯底都係偏淡,老公就話覺得無味,而我就覺得ok....


其實都未至於網上既食評講到咁差,不過我地坐係入面比較熱同侷,我仲食到出晒汗添...埋單之時先feel到有冷氣,佢唔使咁慳呀,成8點先開冷氣~~


呢餐都係$86,都唔算貴....不過我發現呢到好多老人家黎食喎,唔知點解呢


沒有留言:

張貼留言