2008年1月29日 星期二

病倒了

很久沒有病得如此辛苦,昨天和今天都請了病假....無胃口又要介口,好慘~~


我要在過年前將身體恢復過來,所以呢期要乖乖在家休息,不是吃粥就是吃河粉,好可憐啊~~


16 則留言:

  1. 重有個幾星期先過年,你實已經好番,可以精精神神過年嘅!祝
    立即康復!

    回覆刪除
  2. oh, wish u get well the soonest

    回覆刪除
  3. 點解咁失策呀! 叫姐夫好好照顧妳先得~~
    天氣真係太凍啦.... 快d好番

    回覆刪除
  4. 相信你現在已好番不少,但呢幾日都係乖乖地繼續戒口,食得清淡d,你諗0下過年幾多好野食......
    祝早日完全康復!

    回覆刪除
  5. 我星期一都請咗病假呀,係咪我星期六傳染咗你呢?

    回覆刪除
  6. 祝你早日康復!

    回覆刪除
  7. 天氣持續寒冷, 小心呀

    回覆刪除
  8.  
    小心身體..祝早日康復 !!

    回覆刪除
  9. 我想你真的很病, 好少見你咁多日都無update. 小心身體!

    回覆刪除
  10. 好好休息呀, 早日康復呢

    回覆刪除
  11. 吳太, 祝你快快康復, 小心呀... 真係好凍, 好好保重呀!!!

    回覆刪除
  12. 多謝各位關心,我已經好番好多啦~~

    回覆刪除