2008年1月24日 星期四

煮飯仔聚會@吳家


好耐都無見靚太S同靚太N啦,靚太S話要學煮飯,終於約下約下約左今日上黎吳家煮飯仔...靚太S指定話想學意式肉醬千層麪,另外就想靚太N教整芝士餅....最後決定今晚既菜單如下:


甜餐包:靚太N係吳家附近既麪包舖買黎送湯既~


凱撒沙律:靚太N話為左配合今日咁西式既晚餐,所以帶左沙律菜黎整,good~


南瓜忌廉湯:呢個都係我第一次整,原來都好容易架咋...我在旁教路,由靚太S主理,不過因為靚太S又要出去學芝士餅,所以整到咁上下就由我接手勒,不過我落水既分量多左令個湯唔夠creamy,不過味道都好唔錯,仲好有口感添


意式肉醬千層麪:嘩,盒千層麪搵左好多間超市都無,最後終於係citysuper先搵到,仲要得番最後一盒,真係險~~呢個菜式其實最重要係個醬汁,所以我都係決定自制茄醬唔買現成,不過煮左好多到最後都唔夠醬汁舖最面個層,令最面個層比較硬無咁淋....幾驚佢地覺得唔好食,好彩都算合格~~不過好飽食唔晒,仲可以等我留飯盒


XO醬炒蘿蔔糕:哈哈,呢味好似同其他菜式唔係好夾....不過係因為靚太N媽媽最拿手整既蘿蔔糕,所以專登拎上黎俾我地食...果然係好好味喎,我食左好多呢~


藍梅芝士餅:呢個係靚太S同N主理既,仲趕得切雪起俾靚太S帶番去俾老公食...我諗味道應該唔錯~~


今日都整得幾耐下架,不過一樣食得好飽....唔知我地維唔維持到一個月一次煮飯仔聚會呢??希望靚太S學有所成番去煮俾老公仔食下啦


2 則留言:

  1. 係呀焗Lasagna真係用好多醬架 我自家整成個湯煲既suace 都可以一底用晒架 我好喜歡食Lasagna
    [版主回覆01/25/2008 20:13:00]其實我都煮左成大鑊架,不過都唔夠用~

    回覆刪除
  2. 搵日都要上你家學煮飯仔至得
     
    [版主回覆01/27/2008 22:38:00]好呀,幾時得閒上黎玩下啦~

    回覆刪除