2008年6月27日 星期五

鄭太家訪聚會

本來是次約會是星期一的,後來改了星期五,也好,因為老公是晚有鵲局,咁我又有節目,各自各精彩啦~


原是一個鄭太學煮餸既約會,不過後來因為遲左收工,所以就無買材料煮野...不過都無所謂啦,都係想見下面傾下計o者~~


鄭太預先張揚既凌亂情況並無出現係眼前,咪幾企理...不過佢個寵物房就真係好厲害,如果俾我老公見到一定好開心....


睇完法證就散場勒,睇怕下次再見應該係生完囡囡之後既事lu...我一定會定d薑醋俾兩位靚太既~~


之後會合老公,老公今晚一家贏三家,贏左三底喎~~咁我就將靚太所贈既榴槤當獎勵送俾老公食...第二日老公一口氣就食晒lu,哈哈~


1 則留言:

  1. 我地呢個約會, 由上次一月, 你未知有BB講到你BB都就出世囉~
    喂喂喂... 我用左2星期, 車左幾車野入倉安置左, 至好D咋~ 仲有係你睇漏左關左門個間房... 有D真係執唔到, 我放晒入衣櫃關門就大吉啦~
    [版主回覆06/29/2008 22:25:00]外表見得人就得啦...我地都係將d野擺晒入雜物房之麻....哈哈~

    回覆刪除