2008年6月17日 星期二

補祝父親節@灣仔生記海鮮飯店


今日我同老公約左阿爸阿媽食飯補祝父親節...話說父親節前3,4日細細妹打黎問野,最後我問佢幾時食飯慶祝,不過我只係得星期六得閒~~後來細細妹打黎話阿媽星期六約緊打麻雀,於是就話正日去食飯,但係老公一個月前已經約左朋友聚會...是關一向我地都唔會正日去慶祝,不過細妹今次話去老上海食,就算正日都係用平時既餐牌~~於是我唯有話問下聚會個邊有無得改再覆佢啦....老公聽到既反應好無奈,佢話點解次次都係佢既約會要改期,雖然佢無話唔得,不過我都明白一個月前就約好左又次次都要佢就我屋企人,我決定幫老公爭取下~


細細妹夜晚打黎追問,我就話可唔可以改遲d,但係鑑於阿媽一向都唔鐘意後補食飯,所以就話唔好,咁我又唔想星期日,但係又無一口拒絕...結果細細妹就以不太友善既語氣話我究竟想點~~唔知點解一時之間我既情緒都被掀動,仲忍唔住開始喊....老公係房出黎見我講講下電話係度喊即時大驚,問我做咩事...我講唔出,只係將手上既電話交俾老公,結果老公唔理對方係邊個就開口鬧,最後仲cut線添~過左一陣我情緒平靜番就打俾細細妹,點知佢唔聽我電話喎...於是我就打左俾阿媽,同佢講案發經過...結果阿媽就話咁小事我做咩喊(其實我都唔知自己點解會喊,可能都係大肚婆既情緒問題啦),阿媽話我地唔得閒就另外再約佢地食,於是今日就同佢地去食飯勒~



一個背景複雜既晚飯,地點諗左好耐最後決定去生記,好彩阿媽聽到就話佢都想去試好耐,因為之前蘇絲黃介紹過呢~


生記有好多招牌菜,可惜阿媽最想食既鹽焗雞因為禽流感既關係已經停售左2星期,咁唯有食其他啦~


蕃茄薯仔煲唐排:佢地係逐位上,4位就俾4碗,3位就俾3碗咁既....啖湯好鮮甜,而且似住家湯,無味精...阿爸仲話佢地唐排幾靚~


生炒骨:係蔡爛話既正宗做法,碟底無汁,汁料包住舊肉,而且都幾脆口....可惜係唔夠熱,似係煮定左番兜上碟~



椒鹽鮮魷:阿爸一樣話用料靚,不過同樣問題係唔夠熱,似係煮定左咁樣....不過阿媽話鮮魷好鬆軟,唔會好似其他地方實的的~



煎藕餅:粒粒蓮藕,味道不錯...只是同樣也是不夠熱,點解唔似人地講話熱辣辣既?



枸杞浸豬潤:呢味好出名架,因為真係要即叫即煮,所以呢味等左好耐先黎...我唔好豬潤,不過都食左一舊,又真係幾滑架喎~



豉油皇炒麪:呢個炒麪老公激讚,我都覺得好好食~



泥鯭粥:我覺得幾好食,不過泥鯭好少,反而多左d肉丸,仲有油炸鬼送粥...食完即刻飽晒,不過我覺得就貴左d,要成四十蚊一碗,仲要兩位起喎~



最後有甜品白糖糕送,我印象中咁大個女都好似無點買過黎食,唔太甜,不過阿爸阿媽話唔夠鬆軟喎....呢度上菜好快,我地都係食左一個鐘左右咋...埋單$636,為起每人百六左右,算係貴左少少,如果佢頭個三味能夠熱辣辣即煮既話,相信感覺應該更加好味~


如果有機會,下次仲要試下翠塘豆腐,梅子蒸蟹,豉油王蝦,鹽焗雞,蝦餅,炒飯...都係好多人推介既美食黎呢~


6 則留言:

  1. Ha, 我地上星期五提早慶祝父親節都係去生記.
    叫左泥鯭粥(3碗), 豉油皇炒麪, 生炒骨, 煎藕餅, ,豉油王蝦, 苦瓜炒蛋, 南乳豬手. 埋單$998. 5位每人成$200. 因為豉油王蝦貴成四佰幾(十兩) 大約有12隻蝦. 但真係好味值得一試, 下次要試梅子蒸蟹.
    [版主回覆06/18/2008 19:00:00]因為宜家唔食得蝦,所以無打算叫lor,下次食得既時候一定咁黎試下~

    回覆刪除
  2. 我都好掛住"生記"既煎藕餅同白糖糕, 佢d白糖糕唔似其他舖頭有酸味, 而且甜度適中, 我每次都食唔停口架
    [版主回覆06/18/2008 19:01:00]我都覺得白糖糕味道唔錯,不過父母就話麻麻地,因為唔夠鬆軟喎~

    回覆刪除
  3. 嘩!全部都是我鍾意的菜式~~
    使唔使訂位?
    [版主回覆06/18/2008 19:03:00]除非你去食6點幾既第一輪,唔係就一定要訂位~~有d餸仲話要訂定添架~

    回覆刪除
  4. 東西是幾好食, 材料又幾新鮮, 只知另外有很多東西都好味, 只是要先訂方才有呀.
    [版主回覆06/18/2008 19:03:00]其實我點既餸有幾味d人都話要訂定架,不過可以我地早去到,所以無訂都有得叫黎食~

    回覆刪除
  5. 佢搬咗之後我都未去過添
    [版主回覆06/18/2008 19:04:00]但係好似都搬左好耐架啦喎~

    回覆刪除
  6. 我們都係星期一先吃父親節飯.
    因為細妹去了beijing 旅行.
    大肚婆的情緒有時真的好複雜的. 會好容易喊的. 因為我都係咁
    不過又好快冇事wor.
    開心d. 做靚媽咪.
    [版主回覆06/18/2008 19:05:00]我其實好少喊既,不過個日唔知做咩事會咁~
    放心,我係一個開心孕婦黎,你都要呀~

    回覆刪除