2009年2月24日 星期二

5個月


(Day 155 @ Home)


2月24日,囡囡5個月大啦~


不過是日老公要去飲,本來仲被邀做兄弟架,但係因為要接送囡囡,恨左做兄弟好耐既吳爸爸都忍痛拒絕左~相信當晚吳爸爸真係玩得好開心,因為我第一次見到腳步浮浮飲醉左既老公番屋企呢~而我就約左媽媽食晚飯,因為囡囡差唔多成個月無見婆婆啦,要見多d先得~


就係因為咁,所以要遲1日先可以同囡囡影番d相,當然唔少得又有蛋糕仔啦,囡囡今次仲走去用手摸個蛋糕添~今次我買左芒果拿破倫,好味道,影完相就俾我一個人食晒,哈哈~



5個月大既囡囡終於識得用手捉住自己隻腳板啦,哈哈~不過難為了要負責換片既爸爸,吳爸爸話自從囡囡識轉身扭黎扭去就好難換片,就算唔扭宜家又會捉實腳仔,真係換條片都搞好耐呢...哈哈~


仲有就係5個月大既囡囡終於沖涼時唔喊啦,今日仲會踢水添,雖然就整到周圍濕晒,不過都好過次次沖涼都喊啦~


不少得就是5個月大的囡囡已經領了洗,可以跟爸爸上教堂,第日仲要返主日學呢~


很開心囡囡每個月都在進步當中,雖然我開始懷念初生的囡囡,不過我更期待囡囡將會給我的無限驚喜~


1 則留言: