2009年2月14日 星期六

三人世界之情人節大餐


今年情人節本沒打算慶祝,不過卻也過得非常溫馨~


琴晚過左12點就收到老公買既絲花玫瑰,估唔到仲有花收喎~


今天老公和我也不用返工,不過老公依然一早起床送了囡囡返嬰園,好讓我倆真真正正的睡過夠,過了一個二人世界的早上~


然後收到99的電話說打算叫KFC的桶餐做晏,不過得佢同細佬食唔晒,叫我地返去一齊食...咁就返去食滿足下99想見abby既慾望啦(呢個星期99實在係太痴纏啦)


之後就返屋企同囡囡沖涼,沖完之後,老公話出街買野喎~原來老公去買情人節大餐既材料...有湯有牛扒有配菜仲有薯條,非常唔錯呢...老公仲好有興致買左一枝白酒一枝紅酒番黎,我都破天荒飲左少少~


呢餐情人節大餐囡囡陪住我地食呢,哈哈,感覺好特別,有2個情人一齊食呢,名符其實左擁右抱呢~


今餐好好味啊~


1 則留言: