2009年2月4日 星期三

一切從糊仔開始 ~ 試糊第二回


(Day 133 @ Home)


第一次試糊係初三,一來之後都有好多新年節目,二來囡囡反應麻麻,我就諗住遲少少再試~


不過停左呢幾日囡囡又有新發展,就係佢開始玩脷同埋咬下唇,呢d都係可以引入固體食物既訊號,所以我又覺得可以再試下,畢竟我要係育嬰園開始同囡囡試糊之前(5個半月)做好準備,都係早少少開始觀察比較好~


今日吳家開爐煮飯其實都有囡囡份,因為我用左之前買既煮粥器放入電飯煲同我地食既飯一齊煲...又睇下囡囡食我親手整既米糊反應如何~


呢個煮粥器都唔錯,我用佢既量匙放左1平匙米再加10匙水(1:10份量最岩初初試食既BB),放入電飯煲中央同我地食既飯一齊煮...煮好左我就放幾匙係pigeon既研磨碗仔入面,將飯粒磨到好似糊咁就可以俾囡囡食勒~


囡囡既反應真係好搞野,佢又唔係唔肯食,不過可能佢都係鐘意食媽媽奶,覺得米糊質感怪怪,所以做出怪怪既表情,我今次都係俾左2匙佢試咋,效果我覺得滿意,都係想俾abby試下個感覺,佢"妹妹"下咁食,遲d應該咀嚼技巧會更好,吞嚥能力我覺得都ok架啦...我諗試多幾次囡囡應該一定有進步,希望佢愈黎愈鐘意食啦~



感覺上好似自己整俾囡囡食好d,可能因此我會更有動力煮多d飯,因為唔煮飯就用唔到個煮粥器,哈哈~


沒有留言:

張貼留言