2012年2月3日 星期五

自家煮@1月



今年1月乃農曆新年,所以自家煮數目大跌.......


2012年1月2日,星期一

月初比較努力,雜丸粉絲($11),家常豆腐($10),簡簡單單就算~


2012年1月3日,星期二

由於天氣愈來愈冷,我很想在家打邊爐,但由於平日晚上時間緊迫,只好改弄一品鍋!

這個煲直徑10吋,深3吋,所以還有很多食物在底是看不到的...大家猜到這一品鍋成本多少嗎?

如果不計湯底為$80,計埋就$90!

覺得都唔算貴啦,因為我全部食材都係日式超市買...有紹菜,白菜,粟米,冬菇,雞脾菇,豆卜,迷你獅子狗,蔥竹笛,八爪魚丸,肥牛,急凍烏冬~

基本上我對這一品鍋相當滿意!

2012年1月4日,星期三


又來慳家臘腸蒸雞飯,菜是昨天一品鍋剩下的.....

所以這餐只花了$12


雖然平,但仍然是一餐暖笠笠晚飯!


2012年1月10日,星期二


麻婆豆腐$8

因為上網登記,李X記就寄來了一包麻婆豆腐醬料,所以我又煮,不過因囡囡的關係,我沒下太多辣醬,味道尚算不錯,比李X記以前的味道好!


芝士腸粉絲菜$12


這一餐只花了$20~~

2012年1月12日,星期四

囡囡學校團年飯,家長要加餸,所以我便弄了10隻蜜糖雞翼($12)


2012年1月30日,星期一

農曆年假告一段落後,月尾兩天回復平常生活步伐,簡單晚餐重臨!

這晚的蟹柳蒸水蛋和雜錦菜丸粉絲煲都是初五打邊爐(見初五團拜一文)剩下的東西,所以這餐可算免費,哈哈!


2012年1月31日,星期二


這晚煮的是白汁煙肉煙斗粉配即沖麵豉湯


半包煙斗粉$5,半包煙腩肉$8,醬汁$8


這餐共花了$21~~


這個1月煮了6餐,勉強合格~


3 則留言:

  1. 你個一品窩似盆菜多啲
    [版主回覆02/09/2012 13:35:51]你咁講又有d似喎~

    回覆刪除
  2. 請問你個碟立腸雞, 個D 雞你點買法 ? 可以教我嗎
    [小雞媽回覆02/10/2012 00:19:04]oic, 我明了..等我去惠x 去睇下先. thx.
    [版主回覆02/09/2012 13:34:43]係惠x買既,一盒盒寫住"雞件"架,唔知你明唔明我講咩~

    回覆刪除
  3. 又平又好味....
    [版主回覆02/20/2012 00:47:37]呢個一向係我既煮飯宗旨~

    回覆刪除