2009年12月2日 星期三

麥兜響噹噹


係呀,我又睇戲啦...由於上個月隻DVD拖得太耐先睇,為免白白交了月費看不足3隻DVD,我要追回進度啊!


在異常繁忙的這星期還要擠出時間去看DVD實在很難,最後還是分了兩個晚上才看完!


麥兜的電影不是第一次看,從前也會去戲院支持的...但記得上一次看時,真的覺得很悶,不太明白電影想說什麼,所以這次的麥兜響噹噹,我和老公也放棄了看,只打算等DVD~


不過,這次感覺比前好...也算是有點故事吧,雖然有些地方還是不大明白...而且上山習武和去比賽又好像怪怪的,原來是因為要在內地上映而加插的,而且更在內地大收旺場,票房非常好呢!


我非常欣賞電影中的畫功,把大角咀畫得活靈活現...也很喜歡麥太和麥兜之間的母子描述,雖然很多情節已經在其繪本出現過,但還是很令人感動...所以也還是值得一看以示支持!


2 則留言:

  1. 呢套我都有睇, 覺得很不錯~!!
    [版主回覆12/07/2009 21:58:00]起碼都明明地佢想講咩lor~

    回覆刪除
  2. 我係fans, 所以有入場支持, 在冇乜期望中, 呢套總算有少少新意, 唔係全部野都睇過N咁多次!
    [版主回覆12/08/2009 00:19:00]其實咁多部,我覺得呢部算唔錯~

    回覆刪除