2009年12月27日 星期日

蘇三茶室@土瓜灣


終於來到聖誕假的最後一天,這天老公的舊同學約了我們吃午餐,地點竟然是土瓜灣!而那裡是老公的地頭,他們母校附近現在每個星期天上教堂都會經過的地方可是我們一點也想不到那裡有什麼餐廳好吃到要訂座


這天剛巧是星期天,吳爸爸的教堂聚會完結後便和囡囡赴約,而我就要做完facial才去會合他們原來今天的午飯地點是「蘇三茶室」!


除了發起人和我知道這間蘇三茶室外,在座沒有一個人聽過發起人和我的共通點是大家都喜歡煮東西,所以對蘇三不會陌生因為她著有2本食譜:3餐》和《飯桌無邊》!雖然我沒有買,但不時都會到書店打書釘的因此對蘇三還是有些認識,也知道蘇三茶室在土瓜灣,只是不知道原來就在我們每個星期天都經過的地方!



「蘇三茶室」是間小店,內裡很有家的感覺,卻又不失雅致!雖然是間小店,領的又是小食牌(即不可以明火煮食,只能用電),但餐牌還是有不少選擇,只是又有很多是要預訂的...怪不得發起人說要訂座,原來是預訂了菜式:分別是低溫香草梅酒焗雞和鹽焗魚...



低溫香草梅酒焗雞:雞很嫩滑,伴菜的薯仔也非常好吃...只是我還是覺得收$388一隻很貴!


鹽焗魚:魚肉也是非常嫩滑的,味道清淡(但有時又會吃到很鹹,我想是因為夾時連鹽也一起夾了)...這魚的價錢我不記得了,不過也是一樣覺得很貴!


黑松露菌意大利飯:這個我覺得非常美味,不過也是百多元一碟...但還算合理吧!


另外要了2個菜,一個用魚湯浸,一個用上湯浸...味道不錯


最後也叫了甜品,而因為我們已經吃到下午茶時間,所以可以當下午茶叫(價錢是一樣的,不過多杯飲品)...我要了芝士餅,老公要了蘋果撻...兩樣也很美味,我頗欣賞~



由於只得蘇三一人主理(也有2個助手...因為是開放式廚房,所以可以清楚看到,也看到蘇三本人呢!),所以這裡是主張慢吃,這一餐我們吃了2個多小時...因為差不多所有菜也是即叫即做的(因此很多複雜的菜式都要預訂)


個人覺得味道不是特別出色,而且價錢真的偏貴(我們6個人,每人約$175)...但我卻吃到蘇三的用心,這一餐我還是很欣賞的!


8 則留言:

  1. 其實佢小本經營, 又要租又要人工, 我諗佢冇咩$賺的
    [版主回覆12/28/2009 12:36:00]都係架,佢選料都係靚野...而且菜式都係好花心機既,我都明點解定咁貴...只係作為客人就覺得太貴啦,哈哈~

    回覆刪除
  2. 原來土瓜灣有間咁懷舊的野架
    [版主回覆12/28/2009 12:43:00]係呀,個個星期日都經過就係唔知呢...不過入去食一定要預多D時間先得,哈哈~

    回覆刪除
  3. 我都覺得佢個低溫雞好好味,同埋仁稔醬好好食, 放在蒸豆腐上好正!不過最正係我唔使錢食, 你地要多多支持佢, 多多幫襯,咁大家先可以繼續食到咁正的美食!
    [版主回覆12/28/2009 23:59:00]唔使錢?你識蘇三呀?

    回覆刪除
  4. I have watched her book also !!
    [版主回覆12/29/2009 12:28:00]有無跟住黎煮呀?

    回覆刪除
  5. 佢真係唔係賺$$...煮一個餸都幾個鐘...不過真係好食...
    大家多啲去呀!!
    ps 我都試過唔使$$食飯...
    [版主回覆12/29/2009 12:28:00]你又唔使$有得食,點解咁開心既?下次又唔使錢有得食,記住叫埋我!

    回覆刪除
  6. 鄭太@hong kong (Vegetarian)週二 12月 29, 12:47:00 下午 2009

    佢d 食物賣相好好, 應該好好味呀!
    我覺得佢d野食好主家菜feel
    應該無味精..
     
    [版主回覆12/29/2009 12:50:00]係呀,就好似屋企食飯咁...一定無味精架~

    回覆刪除
  7. yeah, i have been there too, i love the osyter risoto, as we only got 2 ppl, i really want to try the chicken
    [版主回覆12/31/2009 01:16:00]原來都咁多人試過~

    回覆刪除
  8. 她真係好好心機煮喎!賺的真係心機錢.蘇三同徐蒝新假期本飲食書成日都要介紹她們的食店.所以好早都認識,只是未去過,見你寫到咁吸引,真是要試下先得,作為支持咁有心的食店呢
    [版主回覆01/05/2010 12:50:00]係呀,去支持下啦~

    回覆刪除