2009年12月5日 星期六

突然而來的外快

原本11月中收到考試局的邀請信當12月初的CFA考試監考員,這是我每半年一次的外快工作,當然立即回覆...但是遲遲也收不到確認信,最後忍不住打去問一下....原來今年報考人數少了一千多名,所以監考員也不用那麼多,聽說少請了百多人...而我沒有被抽中,所以收不到通知...但那職員很好的叫我留下資料,有需要時會找我補上~


本來已經將原留給監考工作的星期天變回放假的日子,但想不到在考試前的4天收到考試局的電話,說想找我幫忙....那當然非常好啦,監一天試能有4位數的報酬,可以幫補一下我的東京之旅旅費....即晚就去聽試前briefing了!


想不到的是另外也找我幫忙監考TOEFL,還要是兩個星期六的早上呢....真好,難得有外快機會...雖然辛苦,但我還是不想錯過!


今天老公長週,囡囡回嬰園,而我就去了監考....下午回復天輪之樂時間,外快工作沒有多大影響我們的親子日,so good!


6 則留言:

  1. 真係very good
    [版主回覆12/09/2009 23:47:00]係呀,有多少少盤川都好~

    回覆刪除
  2. 有咁正的外快 , 我都想做 , 點樣 apply ga?
    [版主回覆12/09/2009 23:47:00]好耐之前朋友介紹我申請既,我諗考試局都不定時open recruit架,你留意下~

    回覆刪除
  3. 嘩,真係好喎!可以幫補下旅費,我想八下tofel和cfa的監考費係咪一樣呢
    [版主回覆12/09/2009 23:46:00]應該唔一樣,但係都唔會差好多~

    回覆刪除
  4. cfa 今個 weekend 就考喇...原來你去年有做監考架...
    [版主回覆12/09/2009 23:46:00]我已經監左幾年cfa架啦,我大左肚時都照去監,生完3個月都照去監架,哈哈...你都有考咩?

    回覆刪除
  5. 我都好想問, 你依d工, 係邊度搵架!
    其實我都想轉一份比較近屋企,又可以早收工既工,多d時間陪bb.而家返到屋企已經8點,食完返10點已經要氹bb訓,都無親子時間!
    [版主回覆12/09/2009 23:45:00]你指監考員?已經做左好耐lu...個時有朋友係考試局做介紹我申請架~

    回覆刪除
  6. 經濟唔好連考試都小人埋? 咦香港考TOEFL唔係用電腦考架咩 電腦考都要監考員
    [版主回覆12/09/2009 23:44:00]唔知有無關係?
    係呀,TOEFL係用電腦考,但係考之前要check in,對資料,仲要影張電腦相,安排用邊部pc先真係考得...考時都要有d admin password由我地log in先可以俾考生用,所以都要監考員架,不過就唔使好多個,1,2個就夠勒~

    回覆刪除