2010年10月6日 星期三

1006的晚餐 ~ 清湯蘿蔔燜牛腩 霸王無花枇杷湯


這天送了囡囡回幼兒園,我便有3小時的清閒時間....於是我便像其他師奶一樣晨早去街市買餸!嘩,原來晨早的街市是如此繁忙的,但我卻很開心能置身其中成為一份子,哈哈!


天氣開始涼,立時就想煮些暖胃的菜式...我想到燜牛腩,於是走到肉檔買了二十元牛腩,師傅問我要不要切,我正想回答不用時,他已經手起刀落,切了一半....另外就買了白蘿蔔($7),豬展骨($13)和湯料就回家去~


一早洗洗切切很起勁,沒多久就已經湯和牛腩都在製作中,煲湯和燜牛腩期間還可以做下家務,上下網...嘩,如此的生活實在是我的理想,感覺也實在是超享受!可惜下星期就要上班了,我要好好享受尚餘的幾天夢想生活!



這晚的湯是霸王無花枇杷湯,因為我和吳爸爸都有點咳,我更是咳了好一陣子...藥物清不了唯在試下煲湯幫下手,這個湯第一次煲,我也是第一次飲,卻覺得很好味!最重要是就連囡囡也深表欣賞,我在未下調味時就已經留起了差不多2碗湯的份量給她...沒想到下午茶時間囡囡就差不多喝光!到晚飯時間又再和我們一起飲,又飲了差不多2碗!就她一個小人兒就喝了4大碗,煲湯的我實在開心到不得了!這是最好的支持!


這麼一大窩湯竟然給我們一家三口喝光,真的有點誇張呢~



另外這個清湯蘿蔔燜牛腩也是我首次嘗試的....其實我平常也很少在外吃清湯腩,沒想到自己會煮呢...說到底就是因為清湯不用準備太多東西!哈哈~



燜東西當然要拿出我心愛的心形LC幫手,有了它所有燜煮的菜式我都會有足夠信心!


今次的清湯腩我覺得味道不錯,牛腩雖未至於入口即溶,但軟淋之中也有咬口,我覺得也不錯(我也不是燜了很久,因為下午都不在家,只用了早上的時間煮)...我也切碎了幾塊給囡囡吃,她也覺得好好味,可見軟淋情況也不差,如果太硬囡囡是會吐出來的!


這晚的晚餐很成功,我很滿意啊!



蘿蔔清湯牛腩食譜


材料:


- 牛腩約二十元


- 白蘿蔔一大個


- 蒜蓉一湯匙


- 紹興酒一湯匙


- 冰糖一粒約乒乓球大小


- 薑數片


- 葱一條


- 鹽少許


做法:


- 牛腩洗淨切塊,煲滾水加葱加薑,下牛腩氽水備用


- 燒熱油爆香蒜蓉薑片,贊酒,加水加冰糖


- 煮滾後加入牛腩,再注入水,份量需蓋過牛腩


- 大火煮滾牛腩後收細火炆兩小時


- 白蘿蔔洗淨去皮切塊備用


- 待牛腩炆至軟身後,加入蘿蔔塊煮半小時,再加鹽調味,灑上葱花即可


4 則留言:

  1.  d牛腩好靚呀! 見到都想食呀!
    [版主回覆10/08/2010 11:45:00]其實我就唔係太好牛腩,不過今次都煮得唔錯啦...又唔算好難整,你都可以試下~

    回覆刪除
  2. d湯abby可以飲咁多碗就知一定好飲。可唔可以寫埋個湯用了什麼材料?覇王係咪乾霸王花?
    [版主回覆10/08/2010 11:48:00]其實我係買湯包再另買豬展骨一齊煲,都無咩食譜可言~
    個湯包都係百x買之麻,入面個d應該係紅"早",南杏,眉豆,無花果,霸王花,枇杷葉,全部都係乾貨黎...豬展骨出水後就同d湯料一齊放入凍水煲,大約煲2個鐘都ok架啦~

    回覆刪除
  3. 你係用明火煲湯定係?可否要埋個湯既食譜呀,其實如果得閒可以請下假,在家湊囡同做下家務、煮下飯,確實係人生一大樂事,好好享受啊
    [版主回覆10/08/2010 11:49:00]我係用明火煲湯架,我唔用咩高速煲之類既野架~
    其實我係買湯包再另買豬展骨一齊煲,都無咩食譜可言~個湯包都係百x買之麻,入面個d應該係紅"早",南杏,眉豆,無花果,霸王花,枇杷葉,全部都係乾貨黎...豬展骨出水後就同d湯料一齊放入凍水煲,大約煲2個鐘都ok架啦~
    唉,真係好唔捨得呢個星期大假呀!

    回覆刪除
  4. 哈,偶然俾你過一日太太生活你就開心,日日叫你咁過我諗你未必願意了
    [版主回覆10/10/2010 23:20:00]我願意架,但係一諗到無人工咁就唔敢做啦~

    回覆刪除