2010年10月28日 星期四

美酒佳餚巡禮@西九龍海濱長廊


10月28日,星期四


這晚是旅發局主辦的美酒佳餚巡禮揭幕典禮,8時後就開放給市民入場!雖然沒資格出席揭幕典禮,但也以she.com taste blogger的身份被邀請出席第一晚活動!每位she taste blogger都獲贈一套VIP Pass,包括2張尊尚品油劵、5張品酒劵、5張美食劵、1張雪糕劵、1張朱古力劵和一張礦泉水劵!隨VIP Pass更附有酒杯一隻呢!



由於我不飲酒的,所以約了愛喝幾杯的老爸一起去~




到達後隨旅發局職員行了一圈就可以自由活動了!碰巧當時Laura Fygi在唱歌,我的爸爸便被吸引著了...雖然我太年青不知是誰,但聽聞唱Jazz很出名的...而我也覺得很動聽~



聽完歌已經9時,老爸已經急不及待去品酒,但飲酒前先要吃點東西...其實也沒有細選,見不用排隊等太久,便在gaylord攤位換了一客2件咖哩角~



之後老爸便在這個HK Wine Ltd試了這枝1988年chianti...雖然成五百蚊枝,但老爸不太欣賞,說意大利酒還是不及法國酒好~



之後見到串燒幾吸引,又換左2隻安格斯牛肉串...其實唔錯,但燒得唔透嫌被風吹到有d凍呢~



之後我們便去了這個尊尚名酒專區,嘩,超多人...好長龍去排prama ham呢~



老爸在watson counter試左呢隻Les Tourelles de Longueville 2006,老爸話好唔錯喎~



之後係呢個Enoteca counter試酒,一張品酒劵可以試晒8隻酒,勁抵...其中5隻係紅酒,3隻係白酒~



其中老爸覺得呢隻Ch.D'aurilhac Haut-medoc 1998唔錯,同之前係watson試個隻有得揮...不過白酒就無隻岩心水,仲俾我飲添,哈哈~



之後出番去行,我就去左排呢個parma ham,諗住人龍比專區入面既短...可惜呢度得1位人兄切,切得勁慢,等4個單位都等左廿分鐘有多,你話係咪慢動作!排隊期間老爸就去再品酒,用埋其餘幾張品酒劵...終於排到我,一於用晒手上2張美食劵,換到呢一碟!


幾好味,可惜切得太厚...應該切薄d麻~



走前經過i scream換埋個雪糕先,因為已經就完,都無味道可以選了...不過呢個雪糕都幾好味...仲換埋枝水同朱古力就走啦~



估唔到竟然行到散場11點先走...老爸坐shutter去尖東站,而我就坐去九龍站...我上車時已經係23:06啦~



其實氣氛真係算唔錯,喜好杯中物的朋友應該去行下...詳情可瀏覽以下網址:


http://www.discoverhongkong.com/festivehk2010/tc/wine_dine/wine_and_dine_festival.jsp


沒有留言:

張貼留言