2008年5月21日 星期三

第五次私家產檢(21w5day)

本來應該遲多2個星期先去檢查,不過因為醫生要放大假,所以提前左今日~


檢查前約左阿媽飲茶,傾傾下阿媽話我係BB既時間係最難湊既,唔肯食奶,食完又嘔奶,兩個月就要食糊仔,又要人陪瞓,大人一醒想行開我就即刻醒,去健康院打針之後次次都病成個星期...希望囡囡第日唔好似我咁難湊啦


今日照超聲波時囡囡特別郁得厲害,一路照我就感到個肚一邊郁,今次第一次好清楚見到囡囡既脊骨添,因為突然提前老公請唔切假,今次係我一個單獨赴會,老公番黎見到d相睇得好詳細,佢話囡囡脊骨好長,第時一定係高妹....另外影左囡囡個樣,醫生形容呢個階段影出黎個個都係蜘蛛俠咁既樣,所以我都係唔post出黎勒...不過老公話個面形好似我,都係下巴尖尖,瓜子口面喎...咁即係靚女啦,哈哈哈



脊骨



手仔



大脾


1 則留言:

  1. 我聽個frd講好似話輕左0的... 不過唔知係指bb定係佢

    回覆刪除