2008年5月10日 星期六

峇里園@新世紀廣場


今個星期六老公長週,放工之時天色唔多好,最後仲落雨添,結果老公買左燒味飯盒番黎一齊食....終於到下畫3點幾天色轉好,於是就決定同老公出街行下啦~


我地去左買飛睇9:40既鐵甲奇俠,於是就諗下去邊到食野啦....我地無無聊聊咁又去左新世紀間荷花睇下BB野,不過照舊都係咩都無買啦...係同一層見到呢間新餐廳 - 峇里園,原來今日係第一日開張喎,我地見餐牌既價錢都唔算好貴,而且係食印尼野,咁就決定試下啦...入到去裝修都唔錯,幾有情調架(即係以前百人一朱個舖位)



牛肉薯仔餅($46):99都整過俾我地食架,佢呢度既味道都幾似,不過外層應該係包住蛋液炸,而我個次係用煎既方式,所以佢地個皮就脆d,不過就油d...



咖哩牛尾(78)配印尼煎鬆餅($6):老公話食開既印尼咖哩通常都唔辣既,反而係少少甜同埋多椰汁,不過呢度既咖哩就唔係呢隻味,反而有少少辣,不過都係好輕微..牛尾亦炆得幾淋,如果份量多d就好勒~~至於個鬆餅就無咩特別啦~



印尼特別炒飯($68):本來想叫半打串燒既,後來見到呢個炒飯都有2條串燒而價錢一樣,咁我覺得有飯食會飽肚d,所以就改左呢叫個勒....味道唔錯,又香又好味,老公都話好食~



最搞野係埋單時我見個價錢比我預先計既平左,睇真d菜式無錯,原來最後加左全單7折喎,咁就梗係好啦,照簽張單啦...不過我都奇怪點解佢無係門口話有7折優惠呢,於是我就問個待應呢個7折優惠做到幾時,點知個待應都唔知有7折,佢猶豫左一陣,跟住話算啦,今日第一日開張,無所謂啦~~哈哈,睇黎原來係無呢個優惠,好在佢無收番我正價咋,呢餐最後都只係$158,抵


沒有留言:

張貼留言