2008年8月8日 星期五

第五次廣華產檢(33 week)

今日係08年8月8日,除左係北京奧運開幕日之外,亦係我去廣華檢查既日子~


今次如常9點左右去到,好快就到我檢查,姑娘摸左一陣個肚之後問我有無去私家照超聲波,我話下星期先去照...由於姑娘今日摸肚時唔肯定囡囡頭仔係咪轉左係上面,結果姑娘都係要照下先確定(我係第一次係廣華照超聲波咋,不過我無得睇呢)....好在姑娘照到囡囡頭仔都係向下,不過佢話因為頭仔係後面所以摸唔到~


另外姑娘話我上次既血糖報告無問題,血色素非常好,血糖指數亦偏低,所以我唔使飲糖水啦...本來9點半左右已經檢查完,可惜今朝帶去既小便話有d問題要我再留多次黎驗先可以走....唔知係咪愈想有就愈無,老公買左2枝水要我飲晒佢,點知飲晒一公升既水,等左2粒鐘都仲未有得去小便....真係激死我,我好想走呀~~


等呀等,終於12點幾先完成任務....如果到1點都未有得去,醫院lunch time到,我仲要2點再番去添呀....幾驚要2點番去呀~


老公話原來有得去小便係咁開心既,哈哈~~可惜咁就浪費左我同老公2個幾鐘,我本來諗住早d過去灣仔會展行BB展架麻~


1 則留言:

  1. 咁你去小便嗰陣有冇唱埋歌仔慶祝呀?哈哈..............................

    回覆刪除