2008年8月22日 星期五

鼠年首個9號風球 - 鸚鵡

估唔到一個月之內有2日颱風假期~~這些額外的假期最大的好處就是令老公可以將要做的家務做好,今日一整天終於將囡囡的東西收拾好,放了入沐浴櫃了~


今次既鸚鵡仲要掛到9號風球添,吹到正一正,夜晚係屋企聽到出面強勁既風聲都唔好話唔恐怖~~


老公都話如果掛10號佢好有興趣落街感受下d風,我就當然唔係太贊成啦,咁危險....不過老公最後都有落街買野食,好在個時應該係風眼內,無風無雨~


我都唔明點解d人係咁高風球之下仲要去海邊玩,明知危險都要去,有d仲帶埋小朋友添...究竟係咪有病呀?我覺得無事係你好彩,有事就係自己既責任啦~


電視新聞中訪問那些玩命的人,那人說我們不是痴線的,如果真的太惡劣我們是不會下水的啊~~是嗎?我在質疑他是否真的能夠判斷什麼是太惡劣?天文台以其專業及科學數據掛起了9號風球,難道還不是惡劣的情況嗎?


我只是覺得這些行為真的很不負責任,追尋刺激也不應該是這樣啊~


沒有留言:

張貼留言