2008年8月8日 星期五

公公的禮物 - Dr Brown's 奶樽


雖然我希望以母乳作為囡囡既主要食量,產假期間當然是埋身餵啦,但相信總有要用奶樽的日子,所以奶樽還是要準備一下的~


我沒有仔細研究各奶樽的牌子,因為我的爸爸很早就告訴我他有朋友做奶樽代理,可以幫我拿幾個....有免費奶樽提供當然歡迎啦~


今天在廣華檢查完後順道到爸爸的公司拿奶樽,原來牌子乃是Dr Brown's,擁有專利內置式氣管系統設計,可以減少嘔奶既問題,價錢比其他牌子的奶樽偏貴的呢,估計呢度都值大約三百蚊~


爸爸幫我拿了6個8oz標準奶樽,相信應該足夠,而且也是他作為公公送給外孫的禮物呢~ 


沒有留言:

張貼留言