2008年8月12日 星期二

意大利嬰兒沐浴櫃


真係買開唔停手,今日又一件大型BB傢俬加入吳家啦...佢就係我睇左好耐既沐浴櫃啦~


正面睇:4個櫃桶



睇面睇:放置沐浴清潔用品既側盆



櫃頂:用黎幫囡囡換衫/換片或者抹身既軟墊,有可愛既公仔圖案~



揭開軟墊:就係浴盆勒...個浴盆仲可以成個拎出黎架~



呢個沐浴櫃真係意大利牌子黎架,大大隻字寫住Made in Italy架~


其實沐浴櫃真係唔多地方有得賣,通常都要係d大型既嬰兒用品店先有,而且大多數都係意大利貨,價錢起碼3千以上....稍為平d既就係0/3 baby個張,不過都要$24xx...係BB展既荷花counter見到做緊7折又係要$24xx,不過已經賣出左~~


就係我同老公諗緊係咪去0/3 baby買沐浴櫃既時候,俾我搵到呢個櫃...大家睇相有無覺得有d唔妥?其實個櫃無唔妥,只不過佢係一個二手既沐浴櫃o者~~


唔知大家知唔知有間叫"環保媽媽"既舖頭?佢係提出一個環保循環再用既理念,以較便宜既價錢出售二手既嬰兒用品....佢地出售之前一定會進行清潔消毒或者維修都會架~


我就係係佢既網頁見到呢個沐浴櫃,根據佢既形容新淨度係90%....但係價錢只係$1390,係宜家買個四桶矮櫃都要差唔多一千,所以我就叫老公一齊去睇下勒~


佢個showroom係魚則魚涌,我地星期六個日就去睇下,有實物睇就真係可以了解件貨既二手程度,我地覺得真係好新淨(白色櫃真係呃唔到人架),而且質料好好,櫃桶開關亦好順滑,我地考慮左一陣就決定買勒~~我問佢地係咪要自取,佢地話可以幫我地call車,以我地屋企既地址大約要百五蚊....不過我同老公都想慳番呢個運輸費用,咁就當然要搵阿爸幫手啦...爸爸當然話無問題,個櫃亦可以繼續放係佢地度先,下星期去拎前先聯絡佢地....結果今晚爸爸就叫公司既司機送黎俾我地啦~


我覺得呢間"環保媽媽"都幾好,個日既sales仲介紹其他超荀既二手貨俾我,有d都好吸引,好似無用過咁架....不過亦有d比較殘舊,所以真係要親身上去showroom睇清楚~~佢地有d市面比較少見既牌子都有架,留心d應該可以搵到好多荀野呢~


我同老公都覺得呢個沐浴櫃真係好抵,sales仲收平我地十蚊添,哈哈~~而且我地都知沐浴櫃唔用得幾耐(囡囡大個d浴盆就唔夠位啦),所以買二手都可以接受啦~


http://www.eco-mama.org/entrance.html


 


沒有留言:

張貼留言