2008年8月8日 星期五

第一次行BB用品展

久聞每年一度既國際嬰兒及兒童用品博覽係媽媽界中既盛事,每次都吸引不少人入場,今年係第16屆啦...我覺得咁多人去應該都有唔少吸引既優惠...但係好多人話已經一屆不如一屆,而且人多且逼,挺著8個月肚子的我其實也有少許猶豫應不應該去


不過以我既性格,唔去睇下點都唔甘心既,所以我決定點都去睇下,只多搵埋老公做護花使者兼阿四....而且今屆第一日係星期五既番工日子,我諗情況會好少少卦~(我覺得都算行得到,但係都已經唔少人...相信如果星期六日去既話一定插針都插唔落)


可惜今朝廣華檢查有阻滯,唔可以一早過去會展,結果下畫2點幾先去到會場~因為知道上年排隊買飛都打晒蛇餅,我今次預先報左Baby Outlet既講座拎左2張入場卷,唔使排直接就同老公入場勒....不過就無得拎佢本優惠小冊子(要俾正價買入場卷先有),如果想拎贈品就要靠呢本小冊子,可惜我地無,所以唔使周圍去拎贈品...不過我地見好多攤擋都話贈品已經派晒,我諗就算要拎都要一早入場先得~


既然贈品無得拎(我都有d失望架),咁就去睇下我既目標貨品啦~不過其實都唔係平好多,有時吉之島或者永安做減價都係差唔多價錢,所以有d都無買,費時迫入攤擋同排長龍俾錢...咁當然我同老公都無空手而回既,我地都買左幾樣野架~


2 則留言:

  1. 我都想去呀!! 不過我老公怕人多唔比我去呀!!

    回覆刪除
  2. 叫你老公做火車頭幫你開路衝入人群,咁你咪可以大模私樣咁行埋啲攤檔度揀野囉

    回覆刪除