2008年10月18日 星期六

9月新娘探訪


今日係9月新娘黎吳家探訪,今年我地呢班9月新娘唔少都做左媽媽啦...上次既聚會就係探謙謙勒~


今日除左黎探abby之外,仲有2個幾月大既子又都黎左呀~~睇相都唔覺,原來子又既真身係咁大隻架,體重係abby既一倍...見到子又,我無法想像abby到2個幾月大既時候都會係咁大隻


有人黎探囡囡,佢果然無咩點喊...等到大家一走佢就黎料啦,真係教都無咁叻呀~~而子又都好乖呀,仲喊得好斯文添...邊有好似囡囡咁喊到拆天~


Thy:下年要輪到你呀,都係快d擇定日子啦~


Fiona:見到你收身得咁快實在太令我羨慕啦~


Jimjim:你要俾多d護膚心得我地呀~


JK:你都要努力,下年我地要探你同阿Thy個bb啦~


1 則留言: